logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۲۶۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وصیتنامه؛

فرهنگ شهادت قوی‌ترین سلاح مسلمانان است

فرهنگ-شهادت-قوی‌ترین-سلاح-مسلمانان-است
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بسته‌اند، ایستاده‌‎اند. بعضی از آنها به عهد خود وفا کرده، جان را به جان آفرین تسلیم نمودند و در میدان جهاد شربت شهادت نوشیدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» وصیتنامه شهید سعید حسنی تنها

بیشتر بخوانید
بسم الله الرحمن الرحیم یاالله، یا محمد(ص)، یا علی، یا حسن، یا حسین تشنه لب
خدایا! می‌دانی، با چه زبانی می‌خواهم، با تو سخن بگویم. ای معبود من! این کلمات را بنویسم. خدایا! می دانی، کدام دستها را می خواهم به درگاهت مولاجان! تو همه اینها را می دانی! آگاهی به همه پنهان ها. خدایا! تو خیلی به من نعمت دادی، چه کنم، نتوانستم، شکر آن نعمت را به جا آورم. میدانم! آقای من، تو بنده ات را دوست داری، وقتی بنده‌ات تو را می‌خواند تو زود جوابش را می‌دهی.
 یا سیدی! یاران همگی رفتند، آنان برای تو بودند، همه چیزشان از آن تو بود. اصلا خود را به تو سپرده بودند. 
چون به تو اطمینان داشتند، چون این طور بودند تو هم آنان را به پیش خود خواندی تا در پیش حسین تو باشند و از یاران او، ولی ما ماندیم در این دنیای پر از معصیت. 
خدایا! آنان با تو، چگونه سخن گفتند، چگونه تو را خواندند، تا تو هم این گونه آنان را پذیرفتی. اما ما چه کنیم؟ چگونه مثل آنها باشیم، آیا می‌توانیم مثل آنها باشیم؟
خدایا یک آرزو دارم و از تو خواهانم به حق زهرایت، این خواسته مرا رد نکنی. ای خدا! می‌خواهم، که شهید شوم و  خاک پای رزمندگان در جبهه‌ها باشم
تا افتخار کنم من هم، همراه خاک به صورت بنده‌های خوب نمونه‌ات نشینم، تا تو به احترام آنها، به خاطر آن زحماتی که کشیده می‌شود، مرا ببخشی تا در مقابل امام حسین(ع) شرمنده نباشم.
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر