logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۲۶۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار خرمدره:

آتش‌نشانان ایثارگران عرصه مدیریت‌ شهری هستند

آتش‌نشانان-ایثارگران-عرصه-مدیریت‌-شهری-هستند
نشست صمیمی فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر به مناسبت روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی با آتش نشانان خرم دره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم دره، به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی  نشستی با حضور  محبی فرماندار،  نوری آرا شهردار خرمدره  در دفتر آتش نشانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

دز این برنامه  شهردار خرم دره عنوان کرد: آتش‌نشانان، به عنوان ایثارگران عرصه مدیریت شهر، ‌در تلخ‌ترین شرایط زندگی شهروندان، جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و برای نجات همنوعان خود ایثارگری می نمایند و آتش نشانان غیور شهرداری خرم دره نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با مسئولیت  (نظری) در این واحد شاهد اقدامات سازماندهی شده و اصولی هستیم که ان شالله ادامه پیدا کند.

در این جلسه، محبی فرماندار شهرستان خرم دره ضمن تبریک هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی به آتشنشانان زحمت کش و تقدیر و تشکر از تلاشهای شبانه روزی آنان، یاد قهرمانان آتش‌نشان را گرامی داشت و گفت: این روز بهانه ای است تا به تقدیر از انسانهایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش همنوعان خود می گذارند و برای تبدیل ایمنی در جامعه به عنوان فرهنگ تلاش می کنند. فرماندار خرم دره بر رسیدگی به درخواست های آتش نشانان و تکمیل تجهیزات مورد نیاز در اسرع وقت تاکید و دستور پیگیری صادر نمود.

سپس  نظری مسئول واحد آتش نشانی خرمدره  گفت: آتش نشانان به ضرورت برقراری ایمنی در سطح شهر آگاهی کامل دارند، خوشبختانه نگاه مدیریت شهری به مقوله ایمنی نیز نگاه مثبتی است و عملیات متعددی از نوع آتش سوزی، سوانح رانندگی را در طی یکساله اخیر به انجام رسانده ایم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر