logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۲۳۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عملیات پلیس راه استان زنجان:

واژگونی سمند در محور قیدار_ ابهر فوت یک نفر را رقم زد

واژگونی-سمند-در-محور-قیدار--ابهر-فوت-یک-نفر-را-رقم-زد
معاون عملیات پلیس راه استان زنجان گفت: بر اثر واژگونی سواری سمند در کیلومتر ۱۷ محور قیدار به ابهر یک نفر فوت و یک نفر مصدوم شد.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در روز یکشنبه ۲۶ شهریور در ساعت ۱۰ صبح حادثه واژگونی سواری سمند رخ داد، که در این حادثه یک نفر فوت و یک نفر مصدوم شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه علت حادثه عدم توجه به قسمت جلو از سوی راننده بوده است گفت: از رانندگان درخواست داریم هنگام رانندگی در جاده‌ها قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

میناخانی تصریح کرد: تخلفات حادثه‌‌ساز علت اصلی این تصادفات است، این تخلفات شامل سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و عدم استفاده از کمربند ایمنی است، که سرنشینان عقب به دلیل نیستن کمربند در تصادفات بیشترین آسیب را می‌بینند.

معاون عملیات پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه استفاده از تلفن همراه نیز یکی از دلایل مهم انحراف ذهن رانندگان است، گفت: این عامل باعث کاهش تمرکز رانندگان و بروز حوادث ناگوار برای رانندگان و سرنشینان می‌شود.

وی افزود: رانندگان عزیز در طول مسیرهای طولانی استراحت کافی داشته باشند و پیش‌بینی زمان سفر را بکنند و هر ۲ ساعت در یک نقطه امن و مناسب استراحت کنند.

این مسئول با تأکید بر توقف در نقطه امن و مناسب گفت: گاهی رانندگان در محلی توقف می‌کنند که باعث بروز حوادث ناگوار خواهد شد و با توجه به اینکه در روزهای پایانی تابستان قرار داریم و سفرها افزایش یافته از مردم عزیز درخواست داریم با دقت بیشتری رانندگی کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر