logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۲۱۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

نسخه درمان مشکلات مسلمانان، بازخوانی سیره واقعی پیامبر(ص) است

-نسخه-درمان-مشکلات-مسلمانان،-بازخوانی-سیره-واقعی-پیامبر(ص)-است
امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت:تنها نسخه درمان دردها و مشکلات امروز مسلمانان، بازخوانی سیره واقعی پیامبر(ص) است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، حجت‌الاسلام علی موسوی امام جمعه قیدار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دولت مردان اشاره کرد و گفت: بیانات رهبر حکیم انقلاب اسلامی درجمع دولتمردان دولت سیزدهم، کلاس درس علمی و عملی  در آموزش مواجهه صحیح با دولت‌ها بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در نگاه کلان سیاسی یک دولت درقالب یک سه ضلعی آرمان‌ها، اصول و واقعیات، قابل ارزیابی است و درضلع آرمان‌ها باید دید یک دولت یاجریان یا فرد به کدام سمت حرکت میکند.

امام جمعه قیدار به رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (علیهم السلام)اشاره کرد و بیان کرد: آشنایی و بازخوانی روش و آداب زندگی و خلق و خوی پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (علیهم السلام)یکی از ضروریات عصر ماست.

وی افزود: رسول خدا(ص) والاترین الگوی کمالات انسانی عالی‌ترین نمونه تربیت و اخلاق اسلامی است که قرآن کریم می فرماید:«و لکم فی رسول الله اسوه حسنه».

امام جمعه قیدار ادامه داد: تمام مشکلات جامعه و جهان اسلام به خاطر دوری از سیره و سبک زندگی پیامبر اکرم و ائمه اطهار (علیهم السلام) است.

وی افزود: همه باید بازگشت کنند به سیره نبوی، که بازگشت به سیره نبوی، بازگشت به حریت ، عزت و سعادت است و همه رقیت و بردگی‌ها ، ذلت ها و شقاوت ها ناشی از دور شدن از آن سرچشمه ی زلال است و تنها نسخه درمان دردها و مشکلات امروز مسلمانان، بازخوانی سیره واقعی پیامبر(ص) است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر