logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۲۱۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبر داد:

بازگشت به زندگی دوباره دختر ۵ ساله توسط نجاتگران هلال احمر طارم

بازگشت-به-زندگی-دوباره-دختر-۵-ساله-توسط-نجاتگران-هلال-احمر-طارم-
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نجاتگران هلال احمر طارم با احیای دختر پنج ساله زندگی دوباره را به این کودک بخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حکمت‌اله هاشمی امروز ۱۶ شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از ظهر روز جاری خانواده‌ای با مراجعه به پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج درخواست کمک برای نجات جان کودک خود کردند.

بیشتر بخوانید

وی تاکید کرد: دختر بچه پنج ساله این خانواده علائم هوشیاری خود را از دست داده و افت فشار نیز داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نجاتگران حاضر در پایگاه با انجام عملیات احیا، توانستند علائم هوشیاری این کودک را دوباره بازگردانده و ضربان قلب ضعیف به حالت نرمال بازگردد.

هاشمی خاطرنشان کرد: پس از انجام‌ عملیات موفق احیای این دختر بچه پنج ساله عوامل هلال احمر کودک را برای ادامه درمان تحویل اورژانس دادند.

وی اظهارداشت: امدادگران و نجاتگران به صورت شبانه روزی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان زنجان در آماده باش کامل برای ارائه خدمات امدادی بی منت به هموطنان هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر