logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۱۹۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد:

پرداخت بیش از 1381 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی

پرداخت-بیش-از-1381-میلیارد-تومان-از-مطالبات-گندمکاران-زنجانی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 1381 میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که گندم خود را تا مورخ 7 مرداد ماه سال 1402 گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شد.

ولی‌اله زمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: بیش از 1381 میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که گندم خود را تا مورخ 7 مرداد ماه سال 1402 گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شد.

بیشتر بخوانید

وی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: این رقم به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجلت عنوان کرد: تا مورخ 3 مرداد ماه سال‌جاری بیش از 413 هزارتن گندم کشاورزان که در سال زراعی 1402 برداشت کرده‌اند از طریق 41 مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.

وی گفت: تاکنون 61 هزار و 516 محموله گندم از 24 هزار و 744 گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

زمانی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران عزیز طی روزهای آتی به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز خواهد شد.

 وی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سالجاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم 15 هزارتومان تعیین شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر