logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۱۶۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

نام‌نویسی سفر زیارتی به سوریه در قالب کاروان انجام می‌شود

نام‌نویسی-سفر-زیارتی-به-سوریه-در-قالب-کاروان-انجام-می‌شود-
مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: ظرفیت اعزام زائران به سوریه از کشور محدود است بنابراین اگر در استان به صورت کاروانی متقاضی وجود داشته باشد می‌تواند به دفاتر زیارتی مراجعه و درخواست خود را ارایه دهد.

ابراهیم احدی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سفر زیارتی سوریه به صورت محدود آغاز شده و هفته‌ای ۸۰ نفر در قالب یک پرواز از طریق ایستگاه پروازی تهران عازم می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شرکت مجری اعزام سفرهای زیارتی که زیر نظر سازمان حج و زیارت کار می‌کنند تلاش می‌کند تا اگر شرایط مهیا شد اعزام‌ها گسترش یابد و اگر این امر رخ دهد اعزام‌ها شامل شهرستان‌ها نیز خواهد شد.

مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: در حال حاضر متقاضیان سفر زیارتی سوریه با توجه به ظرفیت محدود کشوری اگر به صورت کاروانی در استان متقاضی داشته باشد می‌توانند به دفاتر زیارتی مراجعه داشته و درخواست خود را به شکل کاروانی به دفاتر زیارتی ارایه دهند پیگیر خواهیم بود در یکی از گروه‌های اعزامی کاروان‌ها لحاظ شود.

وی با بیان اینکه در صورت بهبود وضعیت و امکان اعزام تعداد زائر بیشتر؛ اعزام‌های زمینی انجام می‌‌شود اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد ادامه داد: پرواز به صورت هوایی و از ایستگاه تهران می‌باشد و هزینه اعزام برای یک هفته اسکان نیز ۱۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر