logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۱۵۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

۳ فقره تصادف در جاده‌های زنجان ۷ نفر را راهی بیمارستان کرد

۳-فقره-تصادف-در-جاده‌های-زنجان-۷-نفر-را-راهی-بیمارستان-کرد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه فقره تصادف در جاده‌های این استان هفت نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

به گزارش موج رسا; حکمت‌اله هاشمی امروز ۱۲ مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۳:۱۸ بامداد پنجشنبه گزارش یک فقره تصادف در کیلومتر ۲۳ لاین جنوبی آزادراه زنجان- تبریز توسط مردم به ندای امداد گزارش شد.

بیشتر بخوانید

وی یادآوری کرد: بلافاصله ۲ تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده ای عوارضی زنجان- قزوین برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی، تیبا، پرشیا و شاهین پنج نفر از سرنشینان این خودروها مصدوم شدند.

هاشمی اظهارداشت: تیم‌های امدادی اقدام به انجام‌ کمک‌های اولیه برای مصدومان و کنترل و تثبیت صحنه تصادف کردند.

وی همچنین به واژگونی پیکان وانت در لاین شمالی کیلومتر ۶۳ آزادراه زنجان-قزوین اشاره کرد و ادامه داد: این سانحه ساعت ۹:۳۰ توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بلافاصله تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال برای امدادرسانی اعزام شدند.

هاشمی، وقوع سومین تصادف را در کیلومتر ۲۴ جاده خدابنده - ابهر بیان کرد و افزود: بر اثر برخورد وانت و نیسان یک نفر مصدوم شد.

وی تاکید کرد: تیم عملیاتی قره آقاج در این‌مسیر ارتباطی همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شده بودند که اقدام به انجام اقدامات اولیه برای مصدوم تا رسیدن اورژانس کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۲۲ ندای امداد برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر