logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۱۵۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

انجام ۴۱۵ عملیات آتش‌نشانی با ۸ کشته در زنجان

انجام-۴۱۵-عملیات-آتش‌نشانی-با-۸-کشته-در-زنجان
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی در سه ماه نخست سال جاری ۴۱۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات داشته گفت: این عملیات‌ها با ۸ فوتی همراه بود.

مجید امیرفضلی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آتش‌سوزی‌های رخ داده در سه ماهه اول سال جاری اظهار داشت: در مجموع ۱۸۶ حریق رخ داده است که منجر به کشته شدن ۲ نفر در فروردین ماه و ۳ نفر در اردیبهشت ماه شده است. این حوادث همچنین مصدومیت ۱۷ نفر را نیز در پی داشته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: همچنین ۲۲۹ حوادث امداد و نجات نیز در سه ماه نخست سال جاری توسط سازمان آتش‌نشانی استان انجام شده که با ۱ کشته در فروردین و ۲ کشته در خرداد ماه همراه بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی استان زنجان با اشاره به اینکه مدت زمان رسیدن به محل حادثه به طور متوسط بوده ۴ دقیقه است یادآور شد: پوشش سرانه ایستگاه آتش‌نشانی به ازای هر ۵۰ هزار نفر ۸ ایستگاه است.

وی با اشاره به تعداد ۸۷۸ فعالیت‌ واحد پیشگیری سازمان اتش‌نشانی در سه ماهه نخست سال جاری گفت: ۳۹۶ طرح ایمنی ساختمان توسط سازمان آتش‌نشانی صادر شده است.

وی اذعان کرد: برای ۱۱۱ ساختمان پایان کار صادر شده و ۲۵۶ بازدید از اماکن مختلف انجام و ۲۲ مورد بررسی علت بروز حریق انجام شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر