logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۱۴۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبر داد:

كشف انبار روغن موتور احتكاری در شهرستان ابهر

كشف-انبار-روغن-موتور-احتكاری-در-شهرستان-ابهر
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: انبار روغن موتور احتکار شده به ارزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک انبار غیرمجاز کشف شد.

به گزارش موج رسا; و به نقل از پایگاه خبری پلیس محمد مهدیخانی اظهار کرد: ماموران پلیس اگاهی این فرماندهی با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار مقادير زيادی روغن خودرو در يكی از انبارهای سطح شهر ابهر مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ماموران پس از شناسايی انبار با هماهنگی قضائی از انبار مذکور بازرسی که این عملیات ۸ هزار ليتر انواع روغن خودرو که از مدت‌ها قبل در این انبار نگهداری شده بود کشف شد.

مهدیخانی با بیان اینکه برابر بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته احتکار بودن کالاهای مذکور محرز شد، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه را بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: با حکم قضائی انبار مذکور پلمب و یک فرد متخلف نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

این مسئول با بيان اينكه برخورد با مفاسد اقتصادی در اولويت کاری فراجا بوده و با کسانی‌که کالاهای مورد نياز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع می کند، گفت: از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طريق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر