logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۱۴۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

انتقامجویان اطلاعات مهمی از ضربات سایبری به اسرائیل منتشر کرد

انتقامجویان-اطلاعات-مهمی-از-ضربات-سایبری-به-اسرائیل-منتشر-کرد
گروه موسوم به «انتقام جویان سایبری»، با انتشار تصاویری از مجموعه ضربات سایبری خود به زیرساخت های حیاتی رژیم صهیونیستی در طول سالهای اخیر رونمایی کرد.

به گزارش موج رسا; گروهی که خود را انتقامجویان سایبری معرفی کرده، برای نخستین بار اعلام کرده است که پشت صحنه تعداد زیادی از عملیات‌های سایبری علیه رژیم صهیونیستی قرار داشته است.

بیشتر بخوانید

 این گروه هکری دقایقی قبل با انتشار تصاویر و ویدئوهایی از حملات گسترده خود به مراکز و تاسیسات کلیدی و حیاتی رژیم صهیونیستی در سالهای گذشته، از هک گروه پتروشیمی «بازان» رژیم صهیونیستی خبر داد.

گروه بازان بزرگترین شرکت پتروشیمی رژیم صهیونیستی است که انحصار بخش عمده ای از صادرات صنایع شیمیایی رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی و آمریکا را در دست دارد.
این گروه همچنین با انتشار تصاویری از جزئیات نقص و اختلال در عملکرد سیستم‌های مستقر در پالایشگاه بازان به طور رسمی مسئولیت هک این تاسیسات را برای 4 مرتبه در تاریخ های ژوئن و آگوست 2021 و ژوئن و نوامبر 2022 برعهده گرفته است.

است.

در میان تصاویر و ویدئوهای منتشرشده از حملات سایبری این گروه می‌توان به آتش سوزی در تاسیسات ترانسفورماتورهای الکتریکی شرکت کارمل در حیفا در دسامبر سال 2022، نقص و اختلال در سیستم یکی از تاسیسات پالایشگاهی رژیم صهیونیستی در فوریه 2023 اشاره کرد.


انتقام جویان سایبری در بخشی از پیام تهدیدآمیز خود علیه مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرد از سال 2020 تا به امروز بسیاری از تاسیسات پتروشیمی را منفجر کرده‌ایم، اما زمان هنوز برای وارد کردن ضربه سنگین اصلی فرا نرسیده است.

نتقامجویان از سدّ معروفترین برند فایروال اسرائیلی عبور کرده‌اند

بر اساس اسنادی که گروه انتقامجویان سایبری در کانال تلگرامی خود (https://t.me/CyberAv3ngers) قرار داده، به نظر می‌رسد این گروه مدعی است که از سد معروفترین برند فایروال اسرائیلی یعنیCheck Point  عبور کرده است.

عبور از این فایروال می‌تواند به معنای در دسترس بودن بسیاری از تجهیزات صنعتی پتروشیمی در سرزمین‌های اشغالی باشد.

این گروه همچنین اعلام کرده است که اسناد نفوذ به اطلاعات پتروشیمی بازان رژیم صهیونیستی را برای فروش گذاشته است.

تسنیم

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر