logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۱۴۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

تصادف در آزادراه زنجان-قزوین یک فوتی و ۶ مصدوم بر جا گذاشت

تصادف-در-آزادراه-زنجان-قزوین-یک-فوتی-و-۶-مصدوم-بر-جا-گذاشت-
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: واژگونی سمند و ۲۰۶ در آزادراه زنجان-قزوین ۶ مصدوم و یک فوتی برجا گذاشت.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، غفور آقاجانلو به سوانح شبانه روز گذشته در جاده‌ها اشاره کرد و افزود: ساعت ۲:۱۰ بامداد پنجشنبه واژگونی سمند در کیلومتر ۱۰۵ لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین با هفت سرنشین پنج نفر را مصدوم کرد و یکی از سرنشینان در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید

وی تاکید کرد: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و بلافاصله ۲ تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال برای امدادرسانی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با انجام کمک‌های اولیه و کنترل و تثبیت صحنه تصادف عملیات امدادرسانی ساعت ۳:۵۰ بامداد به پایان رسید.

آقاجانلو اظهارداشت: واژگونی خودروی سواری ۲۰۶ در کیلومتر ۴۸ لاین جنوبی آزادراه اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: گزارش این سانحه توسط مردم ساعت ۱۴:۲۰ به ندای امداد اطلاع داده شد و بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این سانحه یک نفر مصدوم شد و تیم‌های عملیاتی اقدام‌ به انجام کمک‌های اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.

آقاجانلو، پایان عملیات امدادرسانی در این حادثه را ساعت ۱۵:۳۰ بیان کرد.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر