logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۰۶۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر در گفتگو با موج رسا خبر داد:

آغاز پروژه تعریض جاده روستای نورین_ قروه و به سازی جاده ابهر_شمال

آغاز-پروژه-تعریض-جاده-روستای-نورین--قروه-و-به-سازی-جاده-ابهر-شمال-
فرماندار ابهر با بیان اینکه محور جاده‌های روستای نورین_قروه و ابهر_شمال جز مناطق حادثه خیز ابهر به شمار می‌آیند، گفت: برای پروژه تعریض جاده روستای نورین_قروه و به سازی جاده ابهر_شمال اعتبار اختصاص یافت.

فرماندار ابهر در گفت و گو با موج رسا; اظهار داشت: در طی هفته جاری یکی از پروژه‌های بزرگ و نیمه کاره شهرستان ابهر که حدود ۱۵ سال مصوب شده بود ولی به سرانجام نمی‌رسید، با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

احمد ذوالقدر با بیان اینکه استان همجوار ما یعنی استان قزوین پروژه اجرایی خود را انجام داده است، گفت: متاسفانه در ابهر این پروژه بعد از گذشت ۱۵ سال هنوز اجرایی نشده است.

وی اظهار داشت: الحمدالله بخشی از این پروژه که ۴ بانده سازی حد فاصل شریف آباد _نورین بود اجرا و افتتاح شد.

ذوالقدر افزود: بازدید میدانی به همراه قزوینیان مدیر کل راهداری استان زنجان از وضعیت جاده ابهر_شمال و محور جاده ترانزیت حد فاصل نورین_قروه انجام شده است.

فرماندار ابهر با بیان اینکه مجوز اولیه آن با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل رفع نقاط حادثه خیز کشور برای ۴ بانده شدن جاده ترانزیت حد فاصل نورین _ قروه موافقت شد، گفت: مناقصه آن در دست اجراست و ظرف ۴۵ روز آینده عملیاتی می‌شود.

وی افزود: در پروژه ابهر به شمال نیز با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ایمن سازی جاده‌های های فرعی جهت تعریض و ایمن سازی و روکش بخشی از جاده ابهر_شمال است که فاز اول آن اجرایی شده است .

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر