logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۰۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

انصاری فرد از المپیاکوس جدا می شود

انصاری-فرد-از-المپیاکوس-جدا-می-شود-

یک رسانه یونانی مدعی شد مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیاکوس به احتمال زیاد طی رز‌های آینده این تیم را ترک می‌کند.

به گزارش موج رسا; رسایت ورزشی sdna، گزارش داد کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان در میان بازیکنان خط حمله المپیاکوس، گزینه سوم محسوب می‌شود و به احتمال فراوان طی روز‌های آینده این تیم را ترک خواهد کرد.

این سایت با انتشار خبری نوشت، بنسیک هاسی سرمربی تیم المپیاکوس ، کریم انصاری فرد را گزینه سوم خود می‌داند، این مهاجم ایرانی در دیدار سه شنبه شب مقابل پارتیزان بلگراد (در دور سوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا)، قرار نبود در فهرست ۱۸ نفره جایی داشته باشد، اما بیماری فورتون، یکی از مهاجمان این تیم، باعث شد کریم روی نیمکت بنشیند و از آنجا شاهد دو گل « بن نابوهانه» باشد و موقعیت خود را بیشتر در خطر ببیند.

 اکنون به گزارش «لایو اسپورت»، کریم به احتمال فراوان طی روز‌های آینده از المپیاکوس جدا خواهد شد، زیرا نمی‌خواهد جایگاه خود در تیم ملی کشورش را از دست بدهد. البته انتقال قرضی انصاری فرد را هم نمی‌توان تایید کرد، اما اصل مطلب این است که ماندن او در بین راه راه پوشان آتنی سخت است و این تیم احتمالا به دنبال جذب مهاجم دیگری خواهد بود.

گفتنی است ،سه شنبه شب المپیاکوس  در شب نیمکت نشینی انصاری فرد، موفق شد با دو گل بن ناوهانه در دقایق 6 و 56  و یک گل  امنیکه  مهاجم جدید خود که در دقیقه 1+90 زده شد، مقابل پارتیزان 3-1 به پیروزی برسد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر