logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۰۲۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم در گفتگو با موج رسا عنوان کرد:

لزوم تسریع برخورد با عوامل شهادت شهید الداغی

لزوم-تسریع-برخورد-با-عوامل-شهادت-شهید-الداغی
امام جمعه طارم با اشاره به لزوم تسریع برخورد با عوامل شهادت شهید الداغی، گفت: یک عنصرمخل امنیت اگر مهار نشود به سرعت تبدیل به عنصر غیرقابل کنترل می‌شود و در ادامه این اقدامات برای این فرد بی‌اهمیت و ساده می‌شود.

حجت الاسلام مهدی منصوری‌ درگفتگو با خبرنگار موج رسا;؛با بیان اینکه احساس تکلیف شهید الداغی در وهله اول یک احساس کاملا انسانی است، اظهار کرد: اقدام شهید الداغی در وهله دوم یک احساس دینی است که هر دو کار مورد تایید دین اسلام است.

امام جمعه طارم بابیان اینکه فرهنگ در هرجامعه‌ای به منزله اکسیژن و هوای تنفس است، افزود: اگر فضای‌ فرهنگی جامعه سالم باشد ارزش‌های انسانی و الهی درآن تجلی می‌یابد و اگر فضای فرهنگی جامعه ناسالم باشد فرد آلوده به انواع فساد خواهد شد.

وی بابیان اینکه قوانین موجود تا حدودی بازدارنده است اما مهم تر از آن آشنایی جامعه با قوانین است و باید نظارت درستی به قوانین وضع شده انجام شود، تصریح کرد: متاسفانه فضای حاکم بر  محیط متاثر ازفرهنگ غربی است و سلبریتی ها درک درستی از اسلام ندارند و نمی‌توانند زندگی خود را با تعالیم و ارزش‌های اسلامی منطبق کنند و باسیاست های نظام اسلامی همراه باشند.

منصوری با اشاره به وضعیت نیروی انسانی متعهد در صدا و سیما، عنوان کرد: صداوسیما هم نتوانسته مدیریت درستی در نیروی انسانی خود داشته باشد و بازیگران را در مسیر درست نگه‌ دارد.

وی با اشاره به لزوم تسریع برخورد با عوامل شهادت شهید الداغی، تاکید کرد: یک عنصرمخل امنیت اگر مهار نشود به سرعت تبدیل به عنصر غیرقابل کنترل می‌شود و در ادامه این اقدامات برای این فرد بی‌اهمیت و ساده می‌شود.

 امام جمعه طارم با اشاره به اغتشاشات اخیر، خاطرنشان کرد: باترویج دادن این نوع حرکت جامعه به سمت فساد و خشونت خواهد رفت؛ اما چون نظام حاکم بر کشور یک نظام اسلامی است و مردم هم پایبند به اسلام و انقلاب هستند بر روی فساد و بی بندباری و ابتذال حساس هستند و مانع از ترویج فساد در جامعه خواهند شد.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مردم موجب کاهش فساد و مانع موفقیت نقشه شوم دشمان خواهد شد، اذعان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه انجام نشود ابتذال و فساد جامعه را فراخواهد گرفت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر