logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۹۹۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
گزارش تصویری؛

سوء‌مدیریت در نهضت آسفالت‌ریزی زنجان

سوء‌مدیریت-در-نهضت-آسفالت‌ریزی-زنجان
عدم مدیریت صحیح در آسفالت‌ریزی معابر شهر زنجان در نهضت آسفالت‌ریزی سال گذشته شهر سبب شده، آسفالت برخی نقاط تخریب شود و شهرداری اقدام به کنده‌کاری محل و آسفالت جدید نماید که این اقدام موجی از نارضایتی مردم را در پی دارد.

به گزارش موج رسا; نهضت آسفالت‌ریزی در شهر زنجان در طول سال گذشته در سوابق کاری شهرداری بی‌سابقه بود و این امر در همان روز‌ها موجی از رضایت مردم را از شهرداری در پی داشت.

اما بعد از گذشت کمتر از شش ماه این جو رضایتمندی مردم چهره دیگری به خود گرفته و این بار مردم از آسفالت بی‌کیفیتی که در همان نهضت آسفالت‌ریزی بکار رفت گلایه‌مند و نالان هستند. چراکه تنها بعد از گذشت شش ماه آسفالت به کار برده شده از بین رفته و تخریب شده است.

طبق نظر کارشناسان در بکارگیری آسفالت باید مسائل مختلفی اعم از میزان اختلاط مواد، زمان آسفالت‌ریزی، نحوه اجرای عملیات باید رعایت شود که به نظر می‌رسد در نهضت آسفالت‌ریزی شهر زنجان به این موارد توجهی نشده است.

در یک مثال؛ بخشی از اتوبان ۲۲ بهمن که سال گذشته آسفالت شده بود در حال حاضر در حال کنده‌کاری و آسفالت‌ریزی مجدد است که این اقدام علاوه بر ایجاد معضل ترافیک در این مسیر سبب از بین رفتن حجم اعظمی از بیت‌المال در شرایط اقتصادی حاضر شده است.

بنابراین به نظر می‌رسد در نهضت آسفالت‌ریزی به دلیل عدم مدیریت صحیح؛ سرعت فدای دقت شده است و هزینه اضافه به شهر زنجان و بودجه تحمیل شده است.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : بی نام ] [ ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ]
این مورد رو شرکت پیمانکار باید بده نه از بودجه دولت نه از جیب مردم گندکاری و بی کیفیتی آسفالت به عهده شرکت اجرا کننده هست (مگر در صورتیکه پیمانکارا برای خود شکرت باشند)
فرم ارسال نظر