logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۹۹۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل نوسازی و توسعه تجهیزات مدارس استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

30 درصد مدارس استان زنجان نیازمند مقاوم سازی هستند

30-درصد-مدارس-استان-زنجان-نیازمند-مقاوم-سازی-هستند
مدیرکل نوسازی و توسعه تجهیزات مدارس استان زنجان با بیان اینکه پروژه‌های متعددی در دستور کار است گفت: در احداث مدارس تمام مباحث مربوط به مقاوم سازی رعایت شده و تنها 30 درصد مدارس استان زنجان نیازمند مقاوم سازی دارند.

حمیدرضا اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه در سال جاری 112 پروژ در دست ساخت است اظهار کرد: در تمام پروژه‌های مربوطه بحث استاندارد سازی رعایت شده است.

وی گفت: در سال گذشته با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه اداره نوسازی و تجهیزات مدارس می‌توان به 100 پروژه کلاس درس، 16 پروژه عمرانی و یک سالن ورزشی تکمیل و آماده بهره‌برداری اشاره کرد.

مدیرکل نوسازی و توسعه تجهیزات مدارس استان زنجان عنوان کرد: میزان تعهدات خیرین در برهه زمانی انجام می‌گیرد که امسال 70 میلیارد تومان تعهد دادند که در زمینه نوسازی و توسعه تجهیزات مدارس مورد استفاده قرار گیرد.

اسلامی تصریح کرد: درباره طرح‌های نیمه کاره اداره نوسازی و توسعه تجهیزات مدارس استان از 112 پروژه موجود 3 مورد استخر دانش آموزی و 2 مورد سالن ورزشی در دستور کار است.

وی ابراز کرد: مقاوم سازی مدارس طبق استانداردهای موجود انجام گرفته است که تعداد 30 درصد مدارس استان نیازمند مقاوم سازی بوده که از برنامه‌های مهم استان است.

مدیرکل نوسازی و توسعه تجهیزات مدارس استان زنجان ابراز کرد: 3 پروژه مطالعاتی با همکاری و مشاوره‌ای که اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها ارائه داده بودند، شکل گرفته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر