logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۹۶۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبرداد

ثبت 3930 مورد تماس دریافتی با اورژانس ۱۱۵ در زنجان

ثبت-3930-مورد-تماس-دریافتی-با-اورژانس-۱۱۵-در-زنجان-
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با بیان اینکه با اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تاکنون، تعداد ماموریت‌های اعزامی اورژانس این استان 1278 مورد بوده است گفت: 3هزار و 930 مورد تماس دریافتی با اورژانس ۱۱۵ در زنجان به ثبت رسید.

حسن بختیاری در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه از زمان انجام طرح تاکنون  1138 مورد بازرسی از اماکن عمومی و تهیه و توزیع مواد غذایی استان زنجان توسط کارشناسان مربوطه انجام گرفته است اظهار کرد: طی مدت یاد شده 3هزار و 930 تماس دریافتی با اورژانس ۱۱۵ زنجان به ثبت رسیده است.

وی افزود: از اسفند ماه سال گذشته 237 مورد موالید در بیمارستان‌های استان زنجان به ثبت رسیده که 7 هزار و 146نفر برای دریافت خدمات مورد نیاز به مراکز جامع سلامت شهری و روستایی استان مراجعه داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ابراز کرد: از ابتدای طرح تا کنون تعداد 28هزار و 245 نفر بصورت مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده اند.

وی افزود: شمار جراحی‌های انجام شده در مرکز پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان 788 مورد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان اذعان کرد: از ابتدای طرح تاکنون 191 مورد نیز بازرسی و بازدید توسط مدیران دانشگاه انجام گرفته که و  به 51 مورد شکایات مردمی در این مرکز پاسخ داده شده است.

وی افزود: 38 مورد بازرسی از داروخانه‌های استان انجام گرفته است. و تعداد ماموریت‌های اعزامی از این مرکز  1278 مورد می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر