logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۹۶۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان گفت و گو با موج رسا:

تردد محموله‌های ترافیکی در زنجان تا پایان تعطیلات نوروز ممنوع است

تردد-محموله‌های-ترافیکی-در-زنجان-تا-پایان-تعطیلات-نوروز-ممنوع-است
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه برای اجرای مقررات در جاده‌ها و آزاد راه‌ها بدون کمک و همکاری مردم میسر نیست گفت: تردد محموله‌های ترافیکی در زنجان تا پایان تعطیلات نوروز ممنوع است.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه از 24اسفند تا به امروز حجم ترافیک در جاده‌ها کم شده است اظهار کرد: طی روزهای قبل حجم ترافیک سنگین عمدتا در آزاد راه‌ها و نیمه سنگین در سایر جاده‌ها شاهد بودیم که همه نیروهای پلیس راه در مسیر جاده‌ها حضور فعال داشته و کنترل ترافیک و تخلف را بر عهده دارند.

وی افزود: با کلیه رانندگانی که باعث به خطر افتادن جان دیگران در مسیرهای پر تردد شود برخورد می‌شود.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده ای پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: ار 24 اسفند تا به امروز دو مورد فوتی ناشی از تصادفات جاده‌ای گزارش شده است و تعداد صدمه دیدگان ناشی از تصادف حدودا 20 نفر است که حال یک مورد وخیم گزارش شده است.

وی افزود: آمار امسال تردد در جاده‌ها، تصادفات، مصدومین و فوتی‌ها نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.و بیشترین محورهای تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها آزاد راه‌های زنجان- تبریز و زنجان-قزوین بوده که 30 درصد افزایش تردد گزارش شده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده ای پلیس راه استان زنجان تاکید کرد: در محورهای کوهستانی با توجه به میزان بارش برف رانندگانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا در صورت نیاز استفاده کنند.

وی افزود: سایر محورها که در اثر بارش باران لغزنده بوده و رانندگانی که قصد عبور از محورها  را دارند رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئن جهت پیشگیری از تصادف‌ها پیشنهاد می‌شود.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده ای پلیس راه استان زنجان ابراز کرد:  هیچ ممنوعیت ترافیکی در محور استان زنجان نداریم فقط محدودیت سرعت طبق مصوبه کمیسیون ایمنی راه‌های کشور از 24 اسفند تا 15 فروردین 10 کیلومتر سرعت مجاز در آزاد راه‌ها و بزرگ راه‌ها کم شده است و رانندگان باید این وضوع را در نظر بگیرند.

وی افزود: لازم به ذکر است تردد محموله‌های ترافیکی در ایام نووز تا تعطیلات نوروزی ممنوع است.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده ای پلیس راه اذعان کرد: در حوزه پلیس راه 9 عدد پاسگاه پلیس راه در مسیرهای تردد، تعداد گشت خودرو 80 دستگاه و حدودا 200 نفر نیرو پلیس راه در مسیرها پر تردد مسقر هستند و فعالت می‌کنند و همه جوانب کار را در نظر دارند.

وی افزود: در محورهای اصلی استان و مناطقی که احساس شد حادثه‌خیز است شناسایی و به راهداری استان اطلاع داده شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر