logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۹۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود خبر داد

دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در ایجرود/5 اراذل اوباش دستگیر شدند

دستگیری-عاملان-درگیری-مسلحانه-در-ایجرود-5-اراذل-اوباش-دستگیر-شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره بر اینکه عاملان نزاع مسلحانه در روستای نکتو بخش حلب ایجرود بخش دستگیر شدند،گفت: در این رابطه 5 اراذل اوباش دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش موج رسا;  سرهنگ آرش خلخالی «فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود» امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با اشاره بر اینکه  در پی اعلام بر وقوع یک نزاع دسته جمعی در روستای نکتو بخش حلب ایجرود به سرعت ماموران انتظامی شهرستان ایجرود وارد عمل شدند، اظهار داشت: متأسفانه در این درگیری یکی از افراد با اسلحه شکاری به قتل رسیده است و چند نفر دیگر مجروح شدند که در حال سیر درمانی خود در بیمارستان هستند.


وی خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس، پنج نفر از عاملان اصلی این نزاع مسلحانه که از اراذل اوباش بوده و از استان مرکزی برای این درگیری توسط فرد ضارب اجیر  شده بودند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ایجرود با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند، بیان کرد: فردی بنام ا.ح در این راستا که مضنون اصلی است دستگیر شده است.

سرهنگ خلخالی با تاکید بر اینکه تمام تلاش نیروی انتظامی شهرستان بر شناسای افراد خاطی در درگیری روستای نکتو است و نیروی انتظامی تمام توان خود را بکار بسته است تا امنیت پایدار  بیش از بیش حفظ شود، ادامه داد: نیروی انتظامی شهرستان ایجرود 5 نفر از افرادی در که  معاونت در قتل داشتند و مربوط به استان مرکزی بودند که بنا به درخواست ضارب در محل روستا نکتو  حاضر شده و موجبات درگیری را فراهم کرده بودند که این  افراد سابقه دار  با تلاش های پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان امروز روانه زندان می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با بیان اینکه نیروی انتظامی شهرستان ایجرود بنا به قرار گرفتن موقعیت جغرافیای شهرستان در هر حال در آماده باش کامل و صد در صدی است، تصریح کرد: ما این قول  و اطمینان را به مردم می دهیم که با افراد خاطی و قانون شکن برخورد جدی و قاطعی در هر لحظه خواهیم داشت.

*تیراندازی به منزل شهردار حلب با هدف خصومت شخصی صورت گرفته است

سرهنگ خلخالی با تاکید بر اینکه تیر اندازی در شهر حلب در بر دارنده  موضوع امنیتی و سیاسی نیست، ادامه داد: جریان تیر اندازی در بخش حلب ایجرود خصومت شخصی بوده  و عوامل پلیس امنیت ما در آماده باش است.

وی با اشاره بر اینکه تیر اندازی در بخش حلب دوبار اتفاق افتاده است، افزود: بعد از آن تیر اندازی صورت نگرفته است.

فرمانده انتظامی ایجرود، یادآور شد: نیروی انتظامی شهرستان ایجرود در آمادگی صددر صد است و با توجه به تجهیزاتی که در اختیار دارد در تمامی زمینه ها آمادگی کامل دارد.

سرهنگ خلخالی با بیان اینکه کسی در این تیراندازی آسیبی ندیده است، افزود: تیراندازی رخ داده در مقابل منزل شهردار ایجرود ربطی به حادثه رخ داده در روستای نکتو ندارد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر