logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۹۲۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل نوسازی و توسعه تجهیزات مدارس استان زنجان:

12 تا 16 مدرسه در استان زنجان مولدسازی می‌شود

12-تا-16-مدرسه-در-استان-زنجان-مولدسازی-می‌شود
مدیرکل نوسازی و توسعه تجهیزات مدارس استان زنجان با بیان اینکه در بحث مولدسازی در استان زنجان ریاست سازمان به عنوان دبیر و پیگیری کننده مولدسازی شناخته شده است، گفت: در استان زنجان 12 تا 16 مدرسه در لیست مولدسازی قرار دارد.

حمیدرضا اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا با بیان اینکه اداره کل نوسازی و توسعه تجهیزات مدارس استان زنجان وظیفه ساخت و ساز و تجهیز مدارس استان را به عهده دارد اظهار کرد: در بحث مولد سازی در استان زنجان ریاست سازمان به عنوان دبیر و پیگیری کننده مولد سازی شناخته شده است.

وی در مورد روند مولد سازی مدارس استان زنجان نیز افزود: در استان زنجان 12 تا 16 مدرسه در لیست مولد سازی قرار دارد.

مدیرکل نوسازی و توسعه تجهیزات مدارس استان زنجان با بیان اینکه در بحث مولد سازی در روستاها مشکل مهمی که وجود دارد بر سر قیمت فروش است چرا که قیمت فروش مبلغ چندانی نیست ابراز کرد: در مولد سازی مدارس روستایی مشکلی که وجود دارد این است که بافت روستایی بوده و مشتری کمتری دارد.

وی اذعان کرد: هزینه مولدسازی مدارس در محل احداث سایر پروژه‌های نیمه تمام نوسازی و تجهیزات مدارس استان زنجان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اسلامی در مورد مولدسازی مدرسه روستای یامچی نیز گفت: تا به امروز مدرسه روستای یامچی در لیست مدارس مولدسازی استان قرار نگرفته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر