logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۹۱۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 0 دقیقه ]

مرگ مشکوک دو نفر در بیمارستان شهید بهشتی زنجان

مرگ-مشکوک-دو-نفر-در-بیمارستان-شهید-بهشتی-زنجان
در پی فوت ۲ مورد مشکوک در بیمارستان شهید بهشتی زنجان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش موج رسا; در پی فوت ۲ مورد مشکوک در بیمارستان شهید بهشتی زنجان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

باسلام و احترام به استحضار مردم شریف استان می‌رساند روز دوشنبه 1401/11/10 در بخش روانپزشکی بیمارستان شهید بهشتی زنجان 2 مورد فوت مشکوک اتفاق افتاده است که موضوع از طریق مراجع قانونی ذی‌صلاح (قضایی و انتظامی) در دست بررسی بوده و نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ]
سلام من خودم در بیمارستان بستری بودم مرگ دو جوان بخاطر قرص بود که مادر یکی از مرده آورده بود
[ نام : ] [ ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ]
سلام من خودم در بیمارستان بستری بودم مرگ دو جوان بخاطر قرص بود که مادر یکی از مرده آورده بود
[ نام : ] [ ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ]
طی سالهای گذشته موارد مشابه زیادی مثل خودکشی و دگر کشی اتفاق افتاده است که هم علل محیطی مثل نامناسب و غیر ایمن بودن فضای بخشها و مهمتر از همه عدم انتخاب صحیح پرسنل برای مراقبت و درمان این بیماران و عدم انتخاب صحیح ناظرین مثل مترون و سوپروایزرین میباشد ‌‌‌‌‌.‌..... مردم بیش از این فجایع را از انتخابهای سلیقه ای و رانتی و خودی خواهند دید .‌‌..‌.‌.
[ نام : طاهری ] [ ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ]
چرا رسانه یا مسئولین مرتبط علت فوت 2نفر را علنی نمیکنن.درحالی که نه تنها بیمارستان بهشتی بلکه تمامی مراکز دولتی و شخصی به دوربین مداربسته مجهز هستند.بنده الان چند روزه این خبر داغ را از چندین نفر شنیده ام علت فوت را خفه کردن با شلنگ پلاستیکی دستشویی درنصف شب توسط یک بیمار که در بیمارستان بستری بود رخ داده. الان نزدیک به یک هفته از این اتفاق میگذره یعنی مسئولین تا الان راز مرگ مشکوک را پیدا نکردن؟
فرم ارسال نظر