logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۹۰۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وصیت نامه شهید ناصر شهبازی:

امت شهیدپرور پیرو امام خمینی (ره) باشید

امت-شهیدپرور-پیرو-امام-خمینی-(ره)-باشید
شهید ناصر شهبازی در وصیت نامه خود می نویسد: ای امت شهیدپرور و انقلابی، پیرو امام باشید و با شرکت در نمازهای جمعه و جماعت، خود را از دوستان خداوند قرار دهید.

به گزارش موج رسا; شهید ناصر شهبازی در هفتم شهریور ماه 1341 در خانواده‌ای مذهبی در محله‌ی حسن‌آباد شهر زنجان دیده به جهان گشود و تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را شهر زنجان به پایان رساند و دوره‌ی متوسطه را فقط تا اول نظری خواند.

شهید با اوج‌گیری انقلاب اسلامی فریاد الله اکبر، امام خمینی (ره) و مرگ بر شاه داده و وارد مبارزات مردمی شد و به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج مستضعفین عضو بسیج شد و در خصوص ایجاد امنیت شهر از هر تلاشی فروگذار نکرد.
در ادامه فعالیت‌هایش، اول شهریور ماه 1360 به عضویت رسمی سپاه پاسداران زنجان درآمد و به جبهه اعزام و سینه به سینه دشمن ایستاد.
در چند عملیات شرکت نمود و چند بار هم مجروح شد و در نهایت 19 دی ماه 1365 در منطقه عملیاتی کربلای 4 بر اثر اصابت ترکش به آرزوی دیرینه‌ خود نایل آمد و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای زنجان به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

الهی برای من این بسی مایه‌ی عزت است که بنده تو باشم و برایم بسی فخر است که تو خدای من هستی.
پس پرودگارا، تو آن چنانی که من دوست دارم. از تو می‌خواهم مرا آن چنان که تو دوست داری کن.
خدایا تو را شکرگذارم. از این که در جهالت و گمراهی بودم و مرا هدایت کردی و این که توسط انبیاء و امامان از جهل و نادانی به طرف نور و معرفت خود هدایت کردی و از این که باب شهادت را به روی مخلصت گشودی تا به جایی برسم که جز تو نبینم. ما را از شکر این همه عاجزیم و عاجزتریم.
از دست و زبان که برآید، کز عهده‌ی شکرش به درآید. ای امت شهیدپرور و انقلابی، پیرو امام باشید و با شرکت در نمازهای جمعه و جماعت، خود را از دوستان خداوند قرار دهید.
انقلاب اسلامی در مراحل حساسی قرار گرفته است اگر در ادامه این راه سستی کنیم در آخرت مسئول خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ]
شهیدان زنده اند الله اکبر
فرم ارسال نظر