logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۸۹۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

زخم‌های همیشگی که با جاده‌های ماهنشان همراه است+ تصاویر

زخم‌های-همیشگی-که-با-جاده‌های-ماهنشان-همراه-است+-تصاویر
وضعیت نابسامان جاده شهرستان ماهنشان یکی از معضلاتی است که مردم این شهرستان را رنج می‌دهد.

به گزارش موج رسا; وضعیت نابسامان جاده شهرستان ماهنشان یکی از معضلاتی است که مردم این شهرستان را رنج می‌دهد در حالی که انتظار می‌رود مسئولان برای حل این مسئله اقدام موثر و پایداری کنند اما به نظر می‌رسد علیرغم برخی اقدام مسئولان، اکنون همه فقط نظاره‌گر رنج و مشکلات مردم در اين حوزه هستند.

محور پری_قره‌بوته زنجان، یکی از محورهای مواصلاتی مردم شهرستان است که راه ارتباطی ده‌ها روستای کوچک و بزرگ با این‌ محور است، یکی از مسیرهایی است که سالانه بسیاری از مردم به دلیل وضعیت نابسامان جاده‌ها دچار خسارات مادی زیاد و حتی گاها جان خود را از دست داده و خانواده‌هایی داغدار می‌شوند. 

بی‌تفاوتی برخی از دستگاه‌های مسئول شهرستانی در این خصوص کار را سخت‌تر کرده و اما امید مردم به دستگاه‌های بالا دستی است، اگر چه در برخی نقاط اصلاحاتی محدود انجام شده و چند کیلومتری آسفالت جدید مشاهده می‌شود.

نمایندگانی هم در زمان کاندیداتوری به مردم وعده سرخرمن دادند که این راه‌ها را اصلاح خواهیم کرد تا شما در آسایش باشید و اکنون باید جوابگوی عملکرد خود و وعده‌های داده شده باشند و با صداقت اقدامات خود را در محک افکار عمومی بگذارند. 

ضعف در تدبیر و نظارت از طرف مسئولان مربوطه در کنترل تردد ماشین‌آلات حمل مواد معدنی سبب شده سود سرشار خام فروشی و بهره‌مندی از پتانسیل معادن منطقه به جیب سرمایه‌گذاران این قشر واریز شود و سهم اهالی منطقه از فعالیت معادن در ماهنشان تنها راه‌های تخریب شده و چاله‌های ایجاد شده در محورهای مواصلاتی است.

اگر چه مسئولان وعده‌های بسیاری برای پیگیری داده‌اند اما برآیند مشاهدات میدانی و اظهارات مردم نشان دهنده این است که ضعف نظارت و عدم برنامه‌ریزی مسئولان برای تردد ماشین آلات سنگین معدنی در این منطقه موجب تخریب آسفالت و زیرسازی راه‌های ارتباطی شده است و اگر برای این امر چاره اندیشی نشود، روند تخریب جاده‌های این منطقه ادامه‌دار خواهد شد و تداوم آن هزینه‌های سنگینی را برای مردم منطقه تحمیل خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : دلی باز ] [ ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ]
چقد عزیزوند طلب کاره!! سن اوزون هاردیان!! محمد کریمی درود ب شرفت
[ نام : عزیزوند ] [ ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ]
چه عجب آقای کریمی از زنجان بعد چند سال خارج شدین و به محرومان هم سر زدین دوران دانشجویی خیلی یادمه سنگ محرومین رو به سینه می زدی حداقل جهادی که نمیای اینجا برا محرومین کار کن جای دوری نمی ره.
[ نام : گروه جهادی شهید همت ] [ ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ]
وضعیت پمپ بنزین رو هم در پری بی زحمت پیگیری کنید اینجا سر گردنه است، خودمون می ریم از پمپ بنزین های جای دیگه بنزین بزنیم تو گالن بیاریم نمی زارن اما افراد دیگه می تونن این کار رو بکنن و تو اونجا قیمت بنزین گرونه
[ نام : ] [ ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ]
ماهنشان رو نقشه مسئولین اصلا نیست اگر بود حداقل یه فکری به حال مردم و وضعیت خدمات می‌ کردن
[ نام : ] [ ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ]
این عکس های گویای اون چیزی که ما می‌کشیم نیست ماشین های ما تو این مسیر از بین رفت ولی کسی الان این ها رو نمی‌فهمه
[ نام : ] [ ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ]
دستتون درد نکنه آقای کریمی خدا خیرتون بده صدای کسانی هستید که هیچ تریبونی ندارند.
فرم ارسال نظر