logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۸۶۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

اجتماع قرآنی در زنجان برگزار شد+ تصویر

اجتماع-قرآنی-در-زنجان-برگزار-شد+-تصویر
اجتماع قرآنی با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی و با سخنرانی آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، ظهر جمعه (۱۸ آذر ۱۴۰۱) در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; اجتماع قرآنی با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی و با سخنرانی آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، ظهر جمعه (۱۸ آذر ۱۴۰۱) در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار شد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر قرآن که ستون خیمه دین است، مورد توهین و جسارت قرار گرفت، اضافه کرد: با وجود همه دشواری‌های اقتصادی و معیشتی، عده‌ای شعارهایی علیه قرآن، ولایت و امامت سر دادند و به مسجد، مدرسه و حوزه علمیه جسارت کردند که مسئوولان تدابیری در برخورد با این قضیه دارند.

وی تاکید کرد: در این میان دغدغه برخی این است که برخورد محکم‌تری با این افراد انجام شود ولی معتقدیم اگر سیاست کلی برخورد با این قضیه وحدت رویه داشته باشد بهتر نتیجه می‌دهد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه برگزاری یک جمع قرآنی حداقل چیزی است که برای مقابله با توهین کنندگان به قرآن پیشنهاد شده است، ادامه داد: قرائت قرآن در مقابل آنهایی است که فکر می‌کردند با جسارت به قرآن می‌توانند روحیه دینی را تضعیف کنند. /ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر