logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۸۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امرور؛

انفجار کپسول گاز در ایجرود ۶ مصدوم بر جای گذاشت

انفجار-کپسول-گاز-در-ایجرود-۶-مصدوم-بر-جای-گذاشت

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زنجان گفت: انفجار کپسول گاز در روستای شیوه ایجرود 6 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش موج رسا; جواد مرادی « مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زنجان» امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با اشاره بر اینکه بر اثر انفجار یک کپسول گز در روستای شهرک ایجرود ۶ نفر مصدوم شدند، اظهار داشت: این حادثه بر اثر انفجار یک کپسول ۱۰ کیلویی اتفاق افتاده  است.

وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه یک خانم  و ۵ آقا که یکی از آن ها ۱۲ ساله است، افزود: مصدومان  با تلاش اکیپ اورژانس ایجرود به بیمارستان منتقل شدند.

انفجار کپسول گاز در روستای شیوه ایجرود ساعت ۲۲/۲۳ دقیقه دیشب رخ داده است، تصریح کرد: علت این حادثه بر اثر بی احتیاطی و در محل آشپزخانه مراسم عروسی رخ داده است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زنجان  با تاکید بر اینکه بلافاصلا دو کد زرین آباد و پاپایی رو اعزام به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: مصدومین  به بیمارستان ایثار ایجرود انتقال و ۲ مصدوم دیگر را به زنجان بیماریتان آیت الله  موسوی زنجان انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه مردم در هر کاری احتیاط و رعایت موارد ایمنی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: مصدوم بد حال در این حادثه نداشتیم و هر ۶ مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی  توسط اورژانس به بيمارستان ايثار زرين آباد و جهت ادامه درمان به بيمارستان موسوي زنجان انتقال يافتند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر