logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۸۳۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

ملت ایران همواره توطئه دشمنان را خنثی کرده است

ملت-ایران-همواره-توطئه-دشمنان-را-خنثی-کرده-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:خوشبختانه در این مدت 43 ساله پیروزی انقلاب اسلامی نظام، حوزه های علمیه، جامعه دینی و ولایت مدار ما در مقابل تمامی فتنه ها ایستاده اند و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسن بیگدلی در همایش بزرگ علما، روحانیون و طلاب که صبح امروز (23 مهرماه) در سالن اجتماعات نور با حضور حجت الاسلام علی سعیدی؛رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا و جمعی از مسئولین زنجانی برگزار شد،با اشاره به  خطبه 10 نهج‌البلاغه حضرت امیرالمومنین (ع) براى مقابله با اصحاب جمل، اظهار داشت:این کلام امیرالمومنین (ع) کلام امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علما و روحانیون و جامعه متدین ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز مستکبرین با جنگ ترکیبی وارد میدان شده اند و مقابل اسلام ایستاده اند، تصریح کرد:خوشبختانه در این مدت 43 ساله پیروزی انقلاب اسلامی نظام، حوزه های علمیه، جامعه دینی و ولایت مدار ما در مقابل تمامی فتنه ها ایستاده اند و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش ایجاد وحدت، هم افزایی، هماهنگی و همدلی است، بیان داشت:امروز همه یکصدا از امامت، نظام و ولایت دفاع خواهیم کرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به  انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد:استان زنجان جز استان های اول در این امر بود که خوشبختانه با برگزاری جلسات تبیین و روشنگری 54 درصد از مردم شریف زنجان در این انتخابات شرکت کردند و این نشان از ولایتمداری مردم است.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این همایش، گفت:ارتباط با جامعه نخبگان، اعلان وفاداری با امامت، نظام و ولایت،حضور در صحنه و میدان داری از جمله اهداف همایش مذکور می باشد.

این مسئول با بیان اینکه امروز ما از مجلس شورای اسلامی در راستای موضوع فضای مجازی مطالبه داریم، خاطرنشان کرد:امروز مدیریت فضای مجازی از مهمترین مسائل روز جامعه است چرا که در اتفاقات اخیر شاهد گمراهی برخی جوانان بودیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر