logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۸۳۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد؛

کشاورزی به سمت اقتصادی شدن در حال حرکت است/ سرمایه‌گذاری در حوزه امنیت غذایی اهمیت بالایی دارد

کشاورزی-به-سمت-اقتصادی-شدن-در-حال-حرکت-است-سرمایه‌گذاری-در-حوزه-امنیت-غذایی-اهمیت-بالایی-دارد
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به احداث شهرک خصوصی ۴۰ هکتاری گلخانه در استان زنجان توسط یک پزشک گفت: کشاورزی به سمت اقتصادی شدن در حال حرکت است.

به گزارش موج رسا; سید جواد ساداتی نژاد، در آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های صنعتی کشاورزی و دامپروری شهرستان خدابنده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پروژه‌هایی که اخیراً کلنگ‌زنی شد شاهد حضور سرمایه‌گذاران سایر بخش‌ها در بخش کشاورزی هستیم که این امر بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در راستای طرح ۱۰۰ هزار هکتاری گلخانه‌ها که دستور رئیس جمهور قرار دارد بنا است تا با این طرح سبزی و صیفی وارد گلخانه‌ها شود، افزود: شهرک خصوصی گلخانه‌ای ۴۰ هکتاری توسط یک پزشک سرمایه گذاری شده که نشان می‌دهد کشاورزی به سمت اقتصادی شدن در حال حرکت است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه امنیت غذایی دارای اهمیت بسیاری در کشور است، عنوان کرد: کلنگ زنی طرح ۱۰۰ هزار راسی تولید گوسفند در این منطقه در تامین پایدار پروتئین در کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دولت حامی تولید در بخش کشاورزی است و بخش تسهیلات و واگذاری اراضی را سرعت خواهد داد، گفت: شهرستان خدابنده قطب تولیدات کشاورزی است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر