logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۸۲۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان زنجان در محکومیت جنایت تروریستی شیراز

بیانیه-سازمان-بسیج-اساتید-استان-زنجان-در-محکومیت-جنایت-تروریستی-شیراز-
بسیج اساتید استان زنجان بیانیه ای در خصوص جنایت تروریستی شیران صادر کرد.

به گزارش موج رسا; بسیج اساتید استان زنجان بیانیه ای در خصوص جنایت تروریستی شیران صادر کرد.

مشروح بیانیه به شرح زیر است؛
بسم رب شهدا و صدیقین
همزمان با فراخوان رسانه های معاند غربی، عبری و عربی در جهت تکمیل شدن نقشه شوم ناامن سازی ایران اسلامی در روز ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه السلام، شاهچراغ شیراز مورد تهاجم عنصر داعشی قرار گرفت و تعدادی از مردان، زنان و کودکان هم وطن در خون خود غلطیدند و بسان شهدای محراب در زمان و مکان مقدس به فیض شهادت نائل آمدند
ایران عزیز در تاریخ خود بارها قربانی پدیده شوم ترور و خشونت از سوی معاندان بوده است، که این بار با هدف تقویت ناامنی فضای عمومی جامعه با تهاجم به مردم متدین، نمازگزار و زائر خود را نشان داد.
لکن دشمنان ایران این موضوع را نیاموخته اند که شهادت از ستون‌های اصلی فرهنگ اسلامی است و ملت ایران با آن بیدار تر، استوارتر و پر صلابت راه خود را ادامه می‌دهد.
ما اساتید بسیجی ضمن محکومیت شدید اقدامات تروریستی و ناامن سازی جامعه و همدردی با خانواده شهدا، قربانیان و حادثه دیدگان، این رخداد ناگوار را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی تسلیت عرض نموده و با بهره گیری از منویات آن حکیم فرزانه، در کنار مردم شهیدپرور بعنوان ید واحده  اولویت کشور را حفظ وحدت ملی و منافع ملی می دانیم .
ما اساتید بسیجی اطمینان داریم مدافعان امنیت ملت و کشور تقاص خون شهدا و جانبازان حرم مطهر شاهچراغ را از دشمنان عنود خواهند ستاند.
ما اساتید بسیجی نیز در مسیر پرافتخار جهاد تبیین با روشنگری در بین جوامع هدف خود، برنامه های منفعلانه دشمنان را نقش بر آب کرده و دستاوردهای بزرگ ملت ایران را در ادوار مختلف تبیین خواهیم کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر