logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۸۱۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان حمل و نقل، ترافیک شهرداری زنجان:

کارت سوخت و کارت شهری تاکسی ون‌هایی که از مسیر خود خارج شدند باطل می‌شود

کارت-سوخت-و-کارت-شهری-تاکسی-ون‌هایی-که-از-مسیر-خود-خارج-شدند-باطل-می‌شود
رئیس سازمان حمل و نقل، ترافیک شهرداری زنجان با بیان اینکه بخشی از تاکسی ون های شهرک ها به صورت غیر قانونی برای سرویس دهی به کارخانجات اقدام کرده اند و از مسیر ارائه خدمات خود خارج شده اند، گفت: اگر رانندگان ون‌ها به مسیر های داخل شهری مشخص شده بازگردند کارت شهری و کارت سوخت رانندگان خاطی باطل خواهد شد.

داود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به خروج برخی از تاکسی ون ها از مسیر ارائه خدمات حمل و نقل خود در زنجان، اظهار کرد: بخشی از تاکسی ون های شهرک ها به صورت غیر قانونی برای سرویس دهی به کارخانجات اقدام کرده اند و از مسیر ارائه خدمات خود خارج شده اند.

وی با بیان اينکه این یک کار غیر قانونی است و سازمان حمل و نقل شهرداری این کار را تایید نمی کند، ابراز کرد: با پلیس راهور و فرمانداری مکاتبات لازم انجام شده و مقرر شده است تا به رانندگان تاکسی‌ون‌ها مهلت یک ماهه داده شود تا به مسیر های قبلی خود باز گردند.

رئیس سازمان حمل و نقل، ترافیک شهرداری زنجان با اشاره به اینکه اخطار های لازم به صاحبان تاکسی ون ها صادر شده است، عنوان کرد: اگر رانندگان ون ها به مسیر های داخل شهری مشخص شده بازگردند کارت شهری و کارت سوخت رانندگان خاطی باطل خواهد شد.

وی با بیان اینکه کد تمامی تاکسی های خاطی مشخص شده است و به شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی اعلام خواهد شد تا کارت سوخت این تاکسی‌ها باطل شود، ادامه داد: پلیس باید مانع از خروج تاکسی و ون‌ها به خارج از شهر شود چراکه طبق آیین نامه سازمان حمل و نقل شهرداری نمی تواند مانع خروج تاکسی و ون از شهر شود.

نوری با بیان اینکه پلیس راه باید رانندگان تاکسی‌هایی که بدون مجوز از شهر خارج می‌شوند را اعمال قانون کند تا ما بتوانیم تاکسی‌ها و ون‌ها را به مسیر های مشخص شده بازگردانیم، خاطر نشان کرد: اولویت اول تاکسی ون ها باتوجه به کارت شهری و پروانه کسب آن ها ارائه خدمات در داخل شهر است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر