logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۸۱۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

دروغ پردازی رسانه های معاند نشان دهنده درماندگی آنها است

دروغ-پردازی-رسانه-های-معاند-نشان-دهنده-درماندگی-آنها-است
امام جمعه سلطانیه با اشاره به دروغ پردازی رسانه های معاند، گفت: دروغ پردازی های رسانه های استکبار جهانی بر علیه ایران نشانه درماندگی آنان است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه سلطانیه در خطبه های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: دادن هدیه مادی و معنوی به فرزندان از دیگر حقوق آنان است.

وی با اشاره به مسائل و حوادث اخیر و نقش دشمنان و حمایت آشکار آمریکا و اروپا از اغتشاشگران، ابراز کرد: نقش دشمنان در حوادث اخیر مشهود است و اغتشاشات چهار ماه پیش در آمریکا برنامه ریزی شده و اندیشکده آمریکایی به دولت بایدن پیشنهاد می کند به آشوبگران کمک کند‌.
امام جمعه سلطانیه به نشانه های نقش آمریکا و اروپا در اغتشاشات و ارتباط اغتشاشگران با دشمنان اشاره کرد و تصریح کرد: درخواست از اتباع خود برای ترک ایران در حالی که اغتشاشات فروکش کرده، دستگیری اتباع فرانسه که در قالب گردشگر به ایران آمده اما با اغتشاشگران در ارتباط بودند و تحریمهای جدید آمریکا به بهانه حوادث اخیر بر علیه چند تن از شخصیت‌های کشور نمونه هایی از مداخله دشمنان و بیگانگان در امور داخلی و ارتباط با اغتشاشگران و بیانگر دشمنی آمریکا با ایران قوی و مستقل است.
حسینی نسب به دروغ پردازی های رسانه های استکبار جهانی درباره مسائل ایران و حوادث اخیر اشاره کرد و با بیان اینکه رسانه های استکبار خصوصا بی بی سی انگلیس، ایران اینترنشنال وابسته به حُکام سعودی، صدای آمریکا و رادیو فردا وابسته به آمریکا و شبکه من و تو وابسته به بهائیت و صفحات مجازی آنان بیش از ۱۷ هزار دروغ در ۲۵ روز گذشته منتشر کرده اند که از جمله آنها می توان به ادعای ضرب و شتم دختر فوت شده و ادعای بیماری رهبر معظم انقلاب و میلیونی جلوه دادن آشوبگران در حالی با محاسبه افراد تکراری به ۵۰ هزار نفر هم نمی رسند، اشاره کرد، عنوان کرد: دروغ پردازی های رسانه های استکبار جهانی بر علیه ایران نشانه درماندگی آنان است.
امام جمعه سلطانیه بر جسته کردن واکنش های مردم انقلابی در بر علیه آشوبگران و راهپیمایی خودجوش مردم خصوصا اجتماع بانوان در برخی استان‌ها که در زنجان نیز به ابتکار آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام زنجان برگزار شد، تاکید کرد و گفت: اجتماع بانوان، دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب و حریم خانواده و عفاف و حجاب بود.
خطیب جمعه سلطانیه با گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش و اشاره به دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای ورزشکار با مقام معظم رهبری و با بیان اینکه ورزش همگانی عامل سلامت جسم و نشاط روح است و در کنار تربیت جسم باید به تربیت روح نیز پرداخته شود، افزود: تربیت و نشاط روح با ذکر خدا و عمل به دستورات ائمه معصومین و ارتباط با مسجد و مجالس مذهبی اتفاق می افتد و ورزشکاران همچنان باید فضای معنوی حاکم بر محیط ورزشی را حفظ کنند.
وی با تبریک سالروز ولادت حضرت پیامبر اعظم محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام، و با بیان اینکه قرآن دو پیامبر بزرگ حضرت ابراهیم و حضرت محمد مصطفی (ص) را اسوه معرفی می کند و اسوه پردازی نفی اسطوره انگاری است و معرفی اسوه در دنیا و آخرت پیامی دارد و آن اینکه در دنیا باید سبک زندگی ما بر اساس سیره آنان تنظیم شود و در آخرت نیز شاخص ارزش انسان به اندازه شباهت او به رسول الله اعظم است، گفت: با وجود شخصیت های الهی الگوگیری از روش زندگی سلبریتی ها خسارت بار است‌.
حسینی نسب به نمونه هایی از اخلاق ‌و مهرورزی پیامبر اعظم اشاره کرد و با بیان اینکه پیامبر اسلام بشدت از عیبجویی، جدال، پرحرفی پرهیز می کرد و جز در موارد ضروری سخن می گفت و به همه حتی کودکان سلام می کرد، با مردم مانوس بود و از آنان احوالپرسی می کرد و وقتی وارد مجلس شد در جای خالی می نشست و بسیار خوش قول بود و نعمت های الهی در نظرش بزرگ بود و هیچ نعمتی را کوچک نمی دانست، گفت: پیامبر اسلام و ائمه معصومین بعنوان رهبران الهی در شکل گیری و پویایی فرهنگ اسلام ناب نقش مهمی ایفا کردند که نقش امام صادق علیه‌السلام بخاطر فرصت ها برجسته بود.
وی با اشاره به روز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش، تصریح کرد: وجود سازمان های عقیدتی در نیروهای مسلح موجب تربیت نیروهای مسلح مکتبی در ایران اسلامی است و ایستادگی آنان در برابر دشمنان و تامین امنیت مردم دلیل بر مکتبی بودن نیروهای مسلح است.
امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی پنجمین شهید محراب نماز جمعه، گفت: ایشان که همواره در دفاع از اسلام و انقلاب پیشقدم بود در سال ۶۱ توسط منافقین به شهادت رسید.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر