logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۷۸۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف بیش از 4 هزار لیتر روغن زیتون تقلبی در زنجان

کشف-بیش-از-4-هزار-لیتر-روغن-زیتون-تقلبی-در-زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 4 هزار و 500 لیتر روغن زیتون تقلبی و غیر بهداشتی قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان طارم خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار " محمد طراقیه " با اعلام این خبر بیان داشت : ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان طارم از تهیه و تولید روغن زیتون تقلبی در سطح شهرستان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضائی ، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این کارگاه  4 هزار و 500 لیتر روغن زیتون تقلبی، غیر بهداشتی و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی روغن های کشف شده را  8 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: صاحب این کارگاه پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحویل مراجع قضائی شد.

سردار طراقیه تاکید کرد: يکي از وظايف ذاتي پليس، مبارزه با پديده شوم قاچاق مي باشد و با توجه به تاثير منفي اين پديده شوم بر اقتصاد کشور، ماموران انتظامی استان زنجان با تلاش شبانه روزي و با قدرت تمام ، با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر