logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۷۶۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با موج رسا؛

حضرت زینب(س) سردار جهاد تبیین بود/ جهاد تبیین زینب کبری(س) یکی از مهمترین عوامل بقاء دین اسلام

حضرت-زینب(س)-سردار-جهاد-تبیین-بود-جهاد-تبیین-زینب-کبری(س)-یکی-از-مهمترین-عوامل-بقاء-دین-اسلام
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این اسلامی که امروز به ما رسیده مرهون خون امام حسین علیه السلام معرفی می شود، گفت: بی شک در کنار خون امام حسین (ع) باید به رشادت ها جانفشانی ها مدیریت و جهاد تبیین حضرت زینب کبری (س) به عنوان یکی از مهمترین عوامل بقاء دین اشاره کرد.

آیت الله ابوالقاسم دولابی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نقش حضرت زینب (س) را در واقعه عاشورا، اظهار کرد: حضرت زینب (س) نقش بسیار مهمی در انتقال پیام امام حسین علیه السلام داشتند.

وی بیان کرد: اگر بخواهم با ادبیات امروز نقش حضرت زینب(س) را در واقعه عاشورا بیان کنم باید بگویم حضرت زینب(س) سردار جهاد تبیین بودند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: اگر تبیین و روشنگریهای حضرت زینب کبری(س) نبود دشمنان و منافقان خون امام حسین را پایمال می کردند و حتی به نحوی خون امام حسین(ع) را به نفع خود مصادره می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: حضرت زینب کبرا(س) راه امام حسین (ع) را ادامه داد و نهضت امام حسین علیه السلام را به پیروزی نهایی رساند.

آیت الله دولابی با بیان اینکه این اسلامی که امروز به ما رسیده مرهون خون امام حسین علیه السلام معرفی می‌شود، ادامه داد: بی شک در کنار خون امام حسین(ع) باید به رشادتها جانفشانی‌ها مدیریت و جهاد تبیین حضرت زینب کبری(س) به عنوان یکی از مهمترین عوامل بقاء دین اشاره کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر