logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۷۴۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرلشکر رشید:

امنیت همسایگان را امنیت خود می‌دانیم/ کمک به مداخله دشمنان در منطقه تاوان دارد

امنیت-همسایگان-را-امنیت-خود-می‌دانیم-کمک-به-مداخله-دشمنان-در-منطقه-تاوان-دارد
هر کشوری علیه ایران با مستکبران ائتلاف تشکیل دهد در قدم اول بیشترین هزینه را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش موج رسا; سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در گردهمایی سالانه فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس با تاکید بر اینکه امنیت ایران، امنیت همسایه ها است و امنیت همسایگان را امنیت خود می دانیم گفت:  در عین حال به هر کشوری که زمینه های مداخلات قدرت های استکباری را در منطقه فراهم می آورد و به آنها پایگاه، فضا و خاک می دهد و ائتلاف نظامی بر علیه ملت های منطقه درست می کند، هشدار می دهیم که در قدم اول، بیشترین هزینه را برای رفتارهای غیر دوستانه و تحریک آمیز خود پرداخت خواهد کرد.

 فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم که با همه همسایگان خود روابط برادرانه و حسنه داشته باشیم و زندگی در صلح و آرامش و ادامه حیات عزتمندانه در منطقه هدف ما است.

 وی افزود: حفظ موجودیت عزتمندانه ملت شریف  و تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیز ایران، خط قرمز رفتار و عملکرد فرماندهان و کارکنان غیور و شجاع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برابر تهدیدات نظامی دشمن می باشد.

 سرلشکر رشید در جمع فرماندهان نیروی زمینی سپاه این نیرو را شالوده اصلی سازمان سپاه توصیف کرد و گفت:  نیروی زمینی سپاه طی سه دهه گذشته پس از جنگ، با تمام توان و قدرت ، از مرزهای جمهوری اسلامی و شهرها در مقابل تهدیدات ضد انقلاب و گروههای تکفیری قاطعانه دفاع کرده است.

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر