logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۷۴۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

شنا در سد حسن ابدال جان جوان ۱۸ ساله را گرفت

شنا-در-سد-حسن-ابدال-جان-جوان-۱۸-ساله-را-گرفت-
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث استان زنجان گفت: روز گذشته اعلام شد فردی جهت شنا وارد سد حسن ابدال شده است و احتمال غرق شدگی وی وجود دارد با اینکه اقدام احیا انجام شد اما متاسفانه این فرد فوت کرد.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: روز گذشته ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه اعلام شد فردی جهت شنا وارد سد حسن ابدال شده است و احتمال غرق شدگی وی وجود دارد. بلافاصله ۱ کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این فرد که جوانی ۱۸ ساله بود با اینکه مورد احیا قلبی و ریوی قرار گرفت اما متاسفانه جان خود را از دست داد و جسد وی تحویل عوامل انتظامی شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث استان زنجان تاکید کرد: افرادیکه برای فرار از گرما و تفریح به استفاده از آب، این مایع فرح بخش و شنا در مناطق ممنوعه روی می‌آورند باید به نکات مهمی برای حفظ جان خود توجه داشته باشند.

وی عنوان کرد: مردم برای شنا حتما از اماکن آبی مجاز که تحت پوشش منجی غریق باشد، استفاده کنند. و از شناکردن درسدهای خاکی، آبگیرها و رودخانه‌ها به جد باید خودداری کنند چراکه این محل ها تحت پوشش نجات غریق نیست و شنا کردن در این مکان‌ها حتی برای افراد ماهر و آشنا به فن شنا نیز خطرآفرین است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر