logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۷۳۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

جشن عید غدیر در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود/ حسینیه اعظم زنجان محور هماهنگی برگزاری برنامه‌های مناسبتی است

جشن-عید-غدیر-در-حسینیه-اعظم-زنجان-برگزار-می‌شود-حسینیه-اعظم-زنجان-محور-هماهنگی-برگزاری-برنامه‌های-مناسبتی-است
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: مراسم جشن عید سعید غدیر خم امسال در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه (26 و 27 تیر) بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

مجتبی شهامی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مراسم جشن عید سعید غدیر خم امسال در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه (26 و 27 تیر) بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های مهم مناسبتی در حسینیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: مراسم جشن عید غدیر امسال در محل حسینیه اعظم همان برنامه‌های مذکور است و حسینیه اعظم در برگزاری جشن بزرگ عید غدیر که در پیاده‌راه سبزه‌میدان خواهد بود، مشارکت دارد.

شهامی با بیان اینکه چند سال است که حسینیه اعظم، محور هماهنگی برگزاری برنامه‌های مناسبتی در زنجان شده است، بیان کرد: حسینیه اعظم در بسیاری از برنامه‌های شاخص و مناسبتی همکاری و مشارکت دارد.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به هماهنگی برپایی 100 ایستگاه صلواتی و فرهنگی به مناسبت عید ولایت و امامت در زنجان گفت: این ایستگاه‌ها با همکاری بنیاد غدیر، بنیاد مهدویت و سایر مجموعه‌های فرهنگی خواهد بود که حسینیه اعظم زنجان نیز در توزیع اقلام به ایستگاه‌ها مشارکت کرده و جلسه هماهنگی ایستگاه‌های صلواتی نیز با محوریت حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

وی اظهار داشت: 100 ایستگاه فرهنگی و صلواتی به مناسبت عید غدیر در زنجان برپا می‌شود که اقلامی به عنوان تبرک در اختیار ایستگاه‌ها قرار داده شده تا در بین شهروندان از جمله کودکان توزیع شود.

شهامی با بیان اینکه مجموعه‌های فرهنگی مختلفی برای گرامیداشت دهه امامت و ولایت و برگزاری جشن روز غدیر در زنجان فعال هستند، خاطرنشان کرد: جلسات هماهنگی این مجموعه‌ها در حسینیه اعظم زنجان برگزار شده و تمام تلاش بر این است که دهه امامت و ولایت و جشن‌های این دهه با شور و شکوه بیشتری برگزار شود.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر