logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۷۳۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

غرق شدن فردی در سد گلابر فعلا تایید نشده است/ عملیات جست‌وجو بعد از ۴ روز متوقف شد

غرق-شدن-فردی-در-سد-گلابر-فعلا-تایید-نشده-است-عملیات-جست‌وجو-بعد-از-۴-روز-متوقف-شد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه هفته گذشته اعلام شد که شخصی وارد سد گلابر شده و احتمالا غرق شده است، گفت: بعد از ۴ روز جست‌وجوی بی نتیجه عملیات متوقف شده و فعلا مشخص نیست که آیا در این سد شخصی غرق شده یا خیر.

به گزارش موج رسا; هفته گذشته خبری مبنی بر اینکه شخصی در سد گلابر ایجرود غرق شده اما تلاش‌ها برای نجات وی بی‌نتیجه مانده و حتی جسد این فرد غرق شده بعد از چند روز تلاش یافت نشده است، پیچید اما مشخص نشد که آیا واقعا شخصی در سد گلابر غرق شده است یا خیر؟

در این باره غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج‌رسا اظهار داشت: هفته گذشته اعلام شد که شخصی وارد سد گلابر شده و احتمالا غرق شده است در این همین راستا تیم‌های هلال احمر بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: به مدت چهار روز تیم‌های امداد و نجات هلال احمر این سد را مورد پایش قرار دادند اما هیچ آثاری از شخص و جسد پیدا نکرده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه همزمان با هلال احمر، آتش‌نشانی و ارگان‌های دیگر نیز در محل حضور داشتند، اما موفق به کشف چیزی نشدند، گفت: آگاهی پیگیر این موضوع است که آیا واقعا شخصی در این محل غرق شده است یا خیر؟ چراکه فقط لباس در کنار ساحل رها شده و این احتمال وجود دارد که غرق‌شدگی اتفاق افتاده باشد اما هنوز خبر موثقی نیست.

وی بیان کرد: این موضوع از طریق مراجع قضایی و نیروی انتظامی در حال پیگیری است و عملیات جست‌وجو توسط هلال احمر متوقف و به صورت معلق در آمده است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر