logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۷۰۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امضای طومار در حمایت از حجت‌الاسلام طالع باقرزاده؛

مردم زنجان خواستار عذرخواهی الهام علی‌اف شدند + تصاویر

مردم-زنجان-خواستار-عذرخواهی-الهام-علی‌اف-شدند-+-تصاویر
مردم زنجان طوماری در حمایت از حجت‌الاسلام طالع باقرزاده، روحانی زندانی در کشور آذربایجان، امضا کرده و خواستار عذرخواهی حکومت الهام علی‌اف شدند.

به گزارش موج رسا; در حاشیه نماز جمعه زنجان، مردم این شهرستان طوماری در حمایت از حجت‌الاسلام طالع باقرزاده، روحانی آذربایجانی که در اعتراض به دلیل توهین مکرر بازجویان به الله جل جلاله و مقدسات اسلامی و در زندان دست به اعتصاب زده، امضا کردند.

این بیانیه را هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی پیام نور زنجان تدوین کرده و در آن خواستار عذرخواهی فوری حکومت علی‌اف و توقف هرگونه اسلام زدایی و اسلام هراسی در این کشور شدند.

متن کامل این طومار به شرح زیر است:

طی روز‌های اخیر خبر اعتصاب غذای شیخ طالع باقرزاده، یکی از رهبران حزب اسلام آذربایجان که به دلایل سیاسی در زندان‌های رژیم حاکم آذربایجان به سر می‌برد و چند تن از زندانیان دیگر، به دلیل توهین مکرر بازجویان به الله جل جلاله و مقدسات اسلامی به گوش‌مان رسیده است.

جای تعجب است که حکومت الهام علی‌اف که داعیه دین دارد، چگونه به خود اجازه می‌دهد که به بنیادی‌ترین و مهم‌ترین عقاید مسلمانان، یعنی خدای متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) به بهانه بازجویی بی‌حرمتی کند! البته طی سال‌های اخیر نیز در موارد متعدد، شاهد اقدامات ضد اسلامی حکومت علی‌اف بوده‌ایم.

ما دانشجویان مسلمان ایران اسلامی در اولین گام خواستار عذرخواهی فوری حکومت علی‌اف و توقف هرگونه اسلام زدایی و اسلام هراسی توسط این دولت که به پایگاه امنی برای رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه تبدیل شده است می‌باشیم و به آقای علی‌اف هشدار می‌دهیم که از عاقبت سپاه ابرهه درس بگیرد و دست از مقابله با اسلام و مقدساتش بردارد.

ما دانشجویان حمایت خود از جریانات اسلام‌گرا در کشور آذربایجان را اعلام کرده و خواستار رسیدگی فوری به وضعیت شیخ طالع باقرزاده و باقی اعتصاب کنندگان در بند حکومت هستیم. همچنین آزادی زندانیان سیاسی که به بهانه‌های واهی و به جرم تبعیت از اسلام در زندان به سر می‌برند و توقف سخت‌گیری بر رهبران جریانات اسلامی را در این کشور خواستاریم.

در پایان به آقای علی‌اف و حکومت‌شان هشدار می‌دهیم که سست‌ترین خانه‌ها، خانه عنکبوتِ رژیم اشغالگر قدس شریف است که شما به آن متمسک شده‌اید و دروازه‌های کشور خود را به روی این غاصبین گشوده‌اید. دیر زمانی نباشد که این خانه سست ویران شود، پس هرچه سریع‌تر به عاقبت خود بیاندیشید.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر