logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۶۸۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

حرکت مذبوهانه جشنواره کَن هیچ اثر منفی در دیدگاه ایرانیان به امام رضا(ع) نمی‌گذارد/ عنکبوت مقدس اثر مثبتی نیست که به آن اهمیت داده شود

حرکت-مذبوهانه-جشنواره-کَن-هیچ-اثر-منفی-در-دیدگاه-ایرانیان-به-امام-رضا(ع)-نمی‌گذارد-عنکبوت-مقدس-اثر-مثبتی-نیست-که-به-آن-اهمیت-داده-شود
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در خصوص حواشی فیلم عنکبوت مقدس گفت: دشمنان غافل هستند از اینکه ایرانیان، امام معصوم(ع) خود را شناخته‌اند و این حرکت‌های مذبوهانه قطعا هیچ اثر منفی در دیدگاه ما نسبت به ائمه معصومین و به‌ویژه امام رضا(ع) نخواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حواشی پیرامون فیلم «عنکبوت مقدس» اظهار داشت: امام سجاد(ع) در حدیثی می‌فرمایند: «الحمد لله الذي جَعَلَ اَعدائنا من الحُمقاء» یعنی حمد و سپاس خدایی که دشمنان ما (اهل بیت«ع») را از احمق‌ها و جاهلان قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از رابطه بین امام معصوم(ع) با ایرانیان بی‌خبرند، خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها شیفته، مرید و وابسته تنگاتنگ به معصومین(ع) هستند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی تصریح کرد: قطعا ارادت مردم ایران به امامان و معصومین و به‌ویژه امام رضا(ع) با این حرکت نکبت‌بار نه تنها کم نمی‌شود بلکه زیاد هم می‌شود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مشهد مقدس، پایتخت معنوی ایران بوده و ایرانیان معمولا سالانه به زیارت و پابوسی امام رضا(ع) می‌روند، افزود: امام رضا(ع) جایگاه ویژه‌ای در قلب ایرانیان، مسلمانان و شیعیان دارد و حتی از دیگر نقاط دنیا به پابوسی ایشان می‌آیند، کجا رسد به مردم ایران؛

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) مورد تکریم، تقدیس و احترام مردم ایران است، گفت: دشمنان خیال می‌کنند که با حرکت‌های زشت و اهانت‌های خود می‌توانند این اعتبار را از ایرانی‌ها بگیرند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی خاطرنشان کرد: دشمنان غافل هستند از اینکه ایرانیان، امام معصوم(ع) خود را شناخته‌اند و این حرکت‌های مذبوهانه قطعا هیچ اثر منفی در دیدگاه ما نسبت به ائمه معصومین و به‌ویژه امام رضا(ع) نخواهد گذاشت.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه فیلم عنکبوت مقدس، اثر مثبتی نیست که به آن اهمیت داده شود، اظهار داشت: هر چه دشمنان برای اهانت به معصومین(ع) تلاش کنند، ارادت و احترام مردم به امامان بیشتر می‌شود و عظمت معصومین(ع) بیشتر جلوه می‌کند.

وی با بیان اینکه امید است دشمنان بفهمند که با این حرکت‌های مذبوهانه نمی‌توانند مردم ایران را از معصومین(ع) جدا کنند، ابراز کرد: معصومین و به‌ویژه امام رضا(ع) جایگاه بسیار والایی در قلب ایرانیان دارند.

وی تصریح کرد: جایگاه معصومین(ع) در جان و روح ملت ایران است و این روح و جان را با علاقه و محبت به معصومین(ع) سیقل می‌دهیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر