logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۶۵۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

262 هیات مذهبی شهرستان زنجان در سامانه طوبی ثبت شده است/ انتخابات شورای هیئات مذهبی زنجان فردا برگزار می‌شود

262-هیات-مذهبی-شهرستان-زنجان-در-سامانه-طوبی-ثبت-شده-است-انتخابات-شورای-هیئات-مذهبی-زنجان-فردا-برگزار-می‌شود
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان گفت: 262 هیات مذهبی شهرستان زنجان در سامانه طوبی ثبت شده است.

نادر شامی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان همزمان با سراسر استان، فردا (جمعه 30 اردیبهشت) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این انتخابات از ساعت 8 تا 14 فردا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

شامی افزود: 20 نفر برای این انتخابات کاندیدا (داوطلب) شده‌اند که 7 نفر از بین آن‌ها به ترتیب بیشترین آرای کسب‌شده به عنوان اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان انتخاب می‌شوند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان گفت: فقط مسئولین هیئات مذهبی که در سامانه طوبی ثبت شده می‌توانند در ششمین دوره انتخابات شورای هیائت مذهبی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه اعضای منتخب بعد از پایان انتخابات با رای‌گیری در بین خودشان اقدام به انتخاب رئیس، نایب‌رئیس، دبیر و منشی می‌کنند، اظهار داشت: با مشخص شدن رئیس شورای هیائت مذهبی تمام شهرستان‌ها در آینده، رئیس شورای هیائت مذهبی استان نیز از بین آن‌ها انتخاب خواهد شد.

شامی با بیان اینکه 262 هیات مذهبی شهرستان زنجان در سامانه طوبی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: متقاضیان برای ثبت هیات جدید می‌توانند با مراجعه به اداره کل تبلیغات اسلامی و دریافت و تکمیل دفترچه مربوطه، اقدام به ثبت هیات با مدارک و مستندات در سامانه طوبی کنند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان در خصوص برگزاری برنامه‌های هفتگی هیئات مذهبی در شرایط کنونی به لحاظ بیماری کرونا گفت: ممنوعیتی برای فعالیت و برگزاری برنامه هفتگی هیات‌ها وجود ندارد و برنامه عزاداری هیات‌ها طبق مصوبات ستاد ملی کرونا و پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و بر اساس رنگ‌بندی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر