logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۶۱۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان:

پلنگ؛ چوپان طارمی را راهی بیمارستان کرد

-پلنگ؛-چوپان-طارمی-را-راهی-بیمارستان-کرد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه امروز یک چوپان در ارتفاعات گیلانکشه شهرستان طارم مورد حمله پلنگ قرار گرفت، گفت: این فرد از ناحیه دست، بازو و انگشتان مصدوم شده و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده است.

غفور آقاجانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در تشریح جزئیات حمله پلنگ به یک فرد در شهرستان طارم اظهار داشت: امروز طی تماس تلفنی با هلال احمر اعلام شد که در منطقه گلانکشه شهرستان طارم، پلنگ به یک چوپان حمله و وی را زخمی کرده است و درخواست کمک شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور روستای گیلانکشه طارم رخ داده بود افزود: بلافاصله نیروهای امداد و نجات کوهستان از شهرستان طارم پایگاه سرخه دیزج به منطقه اعزام شدند و فرد آسیب دیده را تا محل استقرار آمبولانس انتقال دادند، سپس فرد آسیب دیده تحویل عوامل اورژانس شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه این فرد از ناحیه دست، بازو و انگشتان مصدوم شده است، گفت: مصدوم جهت مدوا به بیمارستان شهرستان طارم منتقل شد.

وی با بیان اینکه در این فصل حیات وحش در حال زاد و ولد هستند، گفت: تاکید می‌شود افراد از حضور در ارتفاعات که امکان حضور پلنگ و سایر حیوانات وحشی بالا است، خود‌داری کنند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر