logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۶۱۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا،

40 مبلّغ به روستاهای استان زنجان اعزام شدند

40-مبلّغ-به-روستاهای-استان-زنجان-اعزام-شدند
معاون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به اعزام مبلغ‌های بلندمدت به روستاهای دارای جمعیت بالای یک هزار نفر، گفت: 40 مبلّغ از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان در روستاهای استان حضور دارند.

حجت‌الاسلام مرتضی علوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه درگذشته از طرف مدیریت مرکز مدیریت حوزه اعزام کوتاه‌مدت طلاب را برای تبلیغ وجود داشت، اظهار کرد: اکنون اعزام مبلّغ مناسبتی برای ماه مبارک رمضان از طرف مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اعزام مبلّغ‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان بلندمدت است، ابراز کرد: مبلغ‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان به مدت یکی دو سال است در مناطق هدف در حال تبلیغ هستند و ماه رمضان را در مناطق هدف حضور فعال دارند.

معاون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان با بیان اینکه نیروهای هجرتی مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان به روستاهای با جمعیت بالای یک هزار نفر اعزام می‌شوند، تصریح کرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان در جهت تبلیغ، مبلّغینی را به مدارس اعزام می‌کند.

وی با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان در مدارس برای اعزام مبلّغ اثرگذار نیست و در صورت فراهم بودن شرایط حضور مبلّغ در مدارس مبلّغین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان در مدارس حضور خواهند یافت، عنوان کرد: در حال حاضر 93 مبلّغ در مدارس استان زنجان مشغول به تبلیغ هستند.

علوی با بیان اینکه 40 مبلّغ از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان در روستاهای استان حضور دارند، ادامه داد: مبلغین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان طرح تربیتی امین را در مدارس اجرا می‌کنند.

وی در تشریح طرح امین عنوان کرد: در این طرح، کار تربیتی بر روی دانش‌آموز از دروان ابتدایی شروع می‌شود و تا پایان دبیرستان ادامه دارد و از مباحث اندیشه اسلامی، اخلاق، و... گفته می‌شود و اگر دانش‌آموز مشکلی داشته باشد به دانش‌آموز کمک می‌شود و به اولیای دانش‌آموزان راهنمایی‌های لازم داده می‌شود.

معاون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به آغاز طرح بینات در استان زنجان، ابراز کرد: کمتر از دوماه است که طرح بینات در زنجان در حال اجرا است و 10 نفر مبلّغ نیز در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح بینات برای مباحث قرآنی، روخوانی قرآن، تفسیر، تبیین مفاهیم قرآن و... اجرا می‌شود، تصریح کرد: این طرح در هرجایی که امکان برگزاری کلاس قرآن وجود دارد برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی‌ها برای جذب مبلغ در این طرح انجام شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر