logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۵۹۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس‌کل دادگستری زنجان:

رفتار تبعیض‌آمیز شهرداری زنجان در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز آزاردهنده است

رفتار-تبعیض‌آمیز-شهرداری-زنجان-در-برخورد-با-ساخت‌وسازهای-غیرمجاز-آزاردهنده-است
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: موضوع آشفتگی و رفتار تبعیض‌آمیز واحد اجرائیات شهرداری در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز بناها آزاردهنده است، گفت: برخورد منطقی، یکسان و بدون تبعیض همراه با رفتار انسانی موردتوجه عوامل اجرایی شهرداری قرار گیرد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار عیدانه با فیروزفر شهردار زنجان و معاونین با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: برای توسعه، آبادانی شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان همراهی و همکاری شورای اسلامی شهر با شهرداری امری ضروری است و مردم اگر ببینند مسئولان امر پای‌کار هستند قطعاً با شهرداری همکاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر بایستی بازوی اول و توانمند شهرداری برای توسعه و رفع مشکلات شهر باشد نه ایجاد کننده مانع، اظهار کرد: با همکاری و تعامل خوب میان این دو مجموعه شاهد پیشرفت شهر و تسریع در انجام کارها و تکمیل پروژه ها خواهیم بود.

رئیس‌کل دادگستری زنجان با تأکید بر اینکه چند موضوع در زنجان آزاردهنده است، تصریح کرد: موضوع اول بهداشت عمومی و جمع‌آوری پسماند است، امروز در بیشتر شهرها جمع‌آوری پسماندها به‌صورت تمام مکانیزه انجام می‌شود، اما در زنجان همچنان به‌صورت سنتی جمع‌آوری می‌شود؛ بنابراین استفاده از دستگاه‌های مکانیزه برای جمع‌آوری پسماند در زنجان یک ضرورت است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان خاطر نشان کرد: موضوع دیگری که مردم شهر زنجان و مسافرین را آزار می‌دهد مسئله وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر است که متأسفانه ورودی‌های شهر پر است از پلاستیک که چهره زنجان را زشت کرده و این وضعیت زیبنده شهر زنجان نیست.

وی به موضوع عدم تفکیک پسماند در زنجان اشاره کرد و گفت: تولید پسماند آن‌هم با حجم بالا در زنجان نیازمند تفکیک و بازیافت نمودن پسماند می‌باشد که مدیریت و توجه این موضوع هم بایستی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر