logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۴۸۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبرداد

برگزاری مراسم ویژه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در زنجان/ ایستگاه‌های صلواتی فردا در زنجان برپا می‌شود

برگزاری-مراسم-ویژه-سالروز-شهادت-حضرت-زهرا(س)-در-زنجان-ایستگاه‌های-صلواتی-فردا-در-زنجان-برپا-می‌شود-
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: مراسم ویژه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در زنجان برگزار می‌شود.

مجتبی شهامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از روز دوشنبه در زنجان آغاز شده و تا پنج‌شنبه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سخنران برنامه‌های ایام فاطمیه دوم امشب حجت‌الاسلام علی محمدی است، افزود: این برنامه از ساعت 20:30 آغاز می‌شود.

این مسئول بیان داشت: فردا شب نیز به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم سوگواری در حسینیه اعظم زنجان از ساعت 20:30 برگزار می‌شود که سخنران این مراسم آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: برنامه‌های ایام فاطمیه دوم با همکاری حسینیه اعظم زنجان و هئیت فاطمیون در حال برگزاری است.

شهامی بیان داشت: برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوه‌های نامه‌های اجرایی برگزار و خادمین این حسینیه به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

وی یادآور شد: در مراسم‌های فاطمیه دوم در حسینیه اعظم زنجان، حاج یوسف شبیری و سید محمود حسینی به مرثیه خوانی پرداخته و مادحین میهمان نیز در این مراسم حضور دارند.

این مسئول از برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام خبرداد و گفت: بیش از 10 سال است که از سوی اعضای پایگاه بسیج حسینیه اعظم زنجان و خادمین حسینیه اعظم ایستگاه صلواتی در روز شهادت این بانوی بزرگ اسلام برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان یادآور شد: حسینیه اعظم زنجان هر ساله در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده و برنامه‌های فاطمیه اول و دوم در این مکان مقدس برگزار می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر