logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۴۸۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول کانون گسترش و تعمیق طرح ولایت استان زنجان خبرداد؛

آغاز ثبت نام نشست ملی افسران پیشرفت کشور

آغاز-ثبت-نام-نشست-ملی-افسران-پیشرفت-کشور
نشست ملی افسران پیشرفت کشور با اشاره به برگزاری نشست ملی افسران پیشرفت کشور، گفت: این دوره در تاریخ 10اسفند 1400 به مدت سه روز در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

حسین جهانگیری در گفتوگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری نشست ملی افسران پیشرفت کشور، اظهار کرد: این نشست ویژه معلمان و فرهنگیان و فعالین فرهنگی دانشجویی برگزار می‌شود.

وی در مورد کیفیت اجرای دوره مذکور ابراز کرد: این دوره در تاریخ 10اسفند 1400 به مدت سه روز در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

مسئول کانون گسترش و تعمیق طرح ولایت استان زنجان با اشاره به محتوای دوره، تصریح کرد: مباحثی پیرامون جریان شناسی تعلیم و تربیت، نقش نهاد تعلیم و تربیت در تحولات اجتماعی، امام خمینی (ره) و تریت انقلابی، مطالبات رهبر انقلاب از معلمان و فرهنگیان انقلابی، فلسفه تعلیم و تربیت از دیدگاه علامه مصباح یزدی، تربیت اسلامی در مقابله با تربیت سکولار، چالش های پرورشی سند تحول بنیادین در آموزش و پروش، نقد سند 2030 یونسکو، مختصات تشکیلات انقلابی در عرصه تعلیم و تربیت، گفت‌وگو دو طرفه پیرامون حرکت جمعی در آموزش و پرورش در این نشست ارائه می‌شود.

وی با اشاره به شرایط حضور داوطلبان در نشست ملی افسران پیشرفت کشور، افزود: حداکثر سن داوطلبان نباید بیشتر از 45 سال باشد و داوطلبان برای شرکت در دوره باید در مصاحبه ورودی نمره قبولی را کسب کنند.

جهانگیری با بیان اینکه داوطلبان جهت ثبت نام به آدرس https://masirenokhbegi.ir/ مراجعه کنند، ادامه داد: مهلت ثبت نام این نشست تا 30 دی ماه است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر