logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۴۶۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان؛

برنامه‌های سالروز گرامیداشت حماسه 9 دی در زنجان تشریح شد

برنامه‌های-سالروز-گرامیداشت-حماسه-9-دی-در-زنجان-تشریح-شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه‌های سالروز گرامیداشت حماسه 9 دی در زنجان توسط دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 9 دی سالگرد اتفاق مهم برای کشور و انقلاب اسلامی و روز سرنوشت سازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از حماسه 9 دی، ادامه داد: از دیدگاه مقام معظم رهبری 9 دی یوم‌الله بوده و حرکتی توام با معرفت، بصیرت و آگاهی مردم ایران زمین در این روز رقم خورد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم با آگاهی از توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی با حضور در خیابان‌ها این توطئه را که برخی‌ها تصمیم گرفته بودند نظام اسلامی را تا براندازی به پیش ببرند، را نقش برآب کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: حماسه 9 دی در این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار ماند چرا که حضور عاشورایی مردم در این حماسه، برای تاریخ کشور ماندگار ماند و ما وظیفه داریم برای یادآوری این عظمت و حضور باشکوه، خنثی شدن توطئه‌های دشمنان دشمن و بصیرت و آگاهی مردم این روز را یادآوری کنیم.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از مجموعه‌های انقلابی است که در حماسه 9 دی جزو اولین‌ها بود، افزود: همه ساله این شورا با برگزاری جلسات ستاد برنامه‌های 9 دی در استان‌ها، هماهنگی لازم را برای برگزاری برنامه‌های این ایام انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی مردم تجمعات 9 دی به صورت محدود برگزار شده است و بیشتر این برنامه‌ها در فضای مجازی و تبلیغات و فضا سازی شهری بوده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری مراسم 9 دی امسال زنجان در حسینیه اعظم زنجان از ساعت 10 صبح، گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام رضایی مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در هوا و فضای سپاه کشور خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از مداحی حاج مهدی رسولی در برنامه 9 دی زنجان خبرداد و گفت: اجرای سرود و ارائه بیانیه و قطعنامه پایان بخش این مراسم در زنجان است.

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: فضا سازی شهری و برگزاری برنامه‌های بصیرتی در فضای مجازی از طریق صدا و سیمای مرکز زنجان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت حماسه 9 دی در زنجان است.

وی یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی آموزش و پرورش و سپاه استان نیز موضوع جلسات خود را به ویژه در بستر شبکه شاد به حماسه 9 دی و تبیین و چرایی حضور مردم اختصاص می‌دهند.

این مسئول از حضور کارشناسان مختصص در رسانه‌ها و صدا و سیما خبرداد و افزود: سخنران پیش از خطبه 10 دی نیز رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: نهادهای فرهنگی نیز برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده و نسبت به فضا سازی ادارات، برگزاری جلسات توجیهی اقدام می‌کنند.

حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: به دلیل تقارن 9 دی با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت از جمله برگزاری نمایشگاه از سوی نهادهای دولتی اجرایی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر