logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۴۵۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
خالد مشعل:

در مرحله آماده‌سازی برای جنگ فراگیر قرار داریم

در-مرحله-آماده‌سازی-برای-جنگ-فراگیر-قرار-داریم-
رئیس حماس در خارج از فلسطین تأکید کرد که در مرحله آماده‌سازی برای جنگ آزادسازی فراگیر قرار داریم و فلسطین، عنوان درگیری بین حق و باطل و قطب‌نمای امت اسلام است

به گزارش موج رسا; خالد مشعل رئیس حماس در خارج از فلسطین خواستار هم‌افزایی تلاش امت اسلامی برای کمک به مسئله فلسطین و حمایت از ملت آن شد.

پایگاه خبری النشره به نقل از مشعل گزارش داد: «وضعیتی که اکنون در آن هستیم، در ضمن مرحله آماده‌سازی برای جنگ آزادسازی فراگیر قرار دارد و فلسطین، عنوان درگیری بین حق و باطل و قطب‌نمای امت اسلام است که باید همه توجه‌ها معطوف آن شود».

وی تأکید کرد، حماس همچنان به مقاومت پایبند است تا وجب به وجب خاک فلسطین آزاد، و مقدسات امت اسلام در این سرزمین مبارک باز پس گرفته شود.

رئیس حماس در خارج خاطر نشان کرد: «آنچه به زور گرفته شده جز به زور گرفته نمی‌شود... شتاب برخی از رژیم‌ها برای عادی‌سازی با اسرائیل اشغالگر و آن را دوست و شریک صلح قلمداد کردن، محکوم است».

هنیه تأکید کرد، تمامی طرحهای رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس اشغالی و سرزمین فلسطین، باطل است و در واقعیت مالکیت آن و هویت عربی-اسلامی هیچ تغییری ایجاد خواهد کرد.

وی درباره لبنان نیز تأکید کرد، حماس به ثبات و حاکمیت لبنان اهمیت می‌دهد و وارد جنگ داخلی در ادوگاههای فلسطینی موجود در لبنان نمی‌شود؛ لذا باید همه جنایتکاران و عاملان کشتار «البرج الشمالی» مجازات شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر