logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۴۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبرداد

برگزاری ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه در حسینیه اعظم زنجان

برگزاری-ویژه-برنامه‌های-ایام-فاطمیه-در-حسینیه-اعظم-زنجان
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از برگزاری ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه در حسینیه اعظم زنجان خبرداد و گفت: سخنرانان مطرح کشوری در برنامه ایام فاطمیه زنجان در حسینیه اعظم زنجان به مدت پنج شب حضور می‌یابند.

مجتبی شهامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه ویژه برنامه‌های سوگواری و عزاداری حسینیه اعظم زنجان با همکاری هئیت مکتب الزهرا(س) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های عزاداری ایام فاطمیه از روز پنج شنبه در محل حسینیه اعظم زنجان آغاز می‌شود، افزود: به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه‌های ایام فاطمیه این برنامه با همکاری هئیت مکتب الزهرای زنجان و با حضور مردم پایتخت شور و شعور حسینی برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به فضای مطلوب و امکانات و تجهیزات حسینیه اعظم، این مسجد همکاری نزدیکی با هئیت‌های مذهبی استان برای برگزاری برنامه‌های اعیاد و ایام سوگواری دارد که برنامه‌های ایام فاطمیه نیز به صورت باشکوه در این محل برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه به مدت پنج شب خبر داد و گفت: برنامه شب اول این ایام پنج شنبه 25 آذر ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام برگی و مرثیه سرایی حاج حسن بیات و حاج مهدی خادم آذریان از ساعت 9 شب برگزار می‌شود.

شهامی خاطرنشان کرد: سخنران شب دوم برنامه ایام فاطمیه نیز حجت‌الاسلام برگی بوده و استاد حاج ولی‌الله کلامی، حاج یوسف شبیری و کربلایی فریبرز اسکندری به مرثیه سرایی می‌پردازند که این برنامه نیز از ساعت 9 شب برگزار می‌شود.

وی گفت: در شب سوم این برنامه که 27 آذر ماه برگزار می‌شود، سخنران آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بوده و استاد حاج غلامرضا عینی فرد، کربلایی غلامرضا جعفری پور و کربلایی جمال حبیبی به مرثیه سرایی می‌پردازند.

این مسئول سخنران شب چهارم برنامه‌های ایام فاطمیه را حجت‌الاسلام سید حسن مومنی عنوان کرد و گفت: این برنامه از ساعت 9 شب آغاز و با مرثیه‌سرایی حاج علیرضا بیگدلی و حاج علیرضا اسفندیاری ادامه دارد.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان بیان داشت: برنامه شب پنجم ایام فاطمیه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام میرزا محمدی و مرثیه سرایی حاج مهدی رسولی و کربلایی نریمان پناهی از ساعت 9 شب در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

شهامی با بیان اینکه همه برنامه‌های ایام فاطمیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.//ن 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر