logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۴۴۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون پرورشی دبستان دخترانه نمونه بسیج در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

درخشش مدرسه نمونه بسیج در اجلاس نماز استان زنجان

درخشش-مدرسه-نمونه-بسیج-در-اجلاس-نماز-استان-زنجان
معاون پرورشی دبستان دخترانه نمونه بسیج زنجان با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز در زنجان با حضور حجت‌الاسلام قرائتی گفت: در این اجلاس از مدیر و معاون فرهنگی- تربیتی دبستان دخترانه نمونه بسیج زنجان به جهت مدرسه‌ای با الگوی برتر در برگزاری جشن موثر عبادت برای دانش‌آموزان و ترویج نماز در مدرسه تقدیر شد.

مریم وفا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز در زنجان با حضور حجت‌الاسلام قرائتی اظهار داشت: در این اجلاس از مدیر و معاون فرهنگی- تربیتی دبستان دخترانه نمونه بسیج زنجان به جهت مدرسه‌ای با الگوی برتر در برگزاری جشن موثر عبادت برای دانش‌آموزان و ترویج نماز در  مدرسه تقدیر شد.

وی خاطرنشان کرد: کسب مقام افتخارآمیز در حوزه نماز و تجلیل توسط استاد اخلاق، حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی موجب خرسندی مجموعه بزرگ فرهنگی، آموزشی علمی رزمندگان اسلام است.

وفا افزود: کسب این افتخار، نشان از رشد مجموعه‌های انقلابی در این عرصه بوده و امید آن داریم تا در مدارس به جایی برسیم که زنگ نماز از راس‌های آموزشی ما قرار گیرد و بتوانیم امور آموزشی و علمی را با زمان نماز، تطبیق دهیم.

معاون پرورشی دبستان دخترانه نمونه بسیج زنجان گفت: اگر دشمنان اسلام و ایران بخواهند با فرافکنی در حوزه تعلیم و آموزش کشور سودای جدایی علم از ایمان در مدارس، سر دهند با تمام قوا در برابر آنان ایستادگی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ اسلام و ایران نشان داده که مردان بزرگی چون شهید شهریاری، شهید ودود روغنی زنجانی و شهید فخری‌زاده‌ها  از نماز به درجات والای علمی و معرفتی رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: برای حفظ سنگر  تعلیم و تربیت، خون پاک شهدا اهدا شده است پس با نماز حافظ این‌ها خواهیم بود.

وفا با بیان اینکه حضور در اجلاس نماز با تصویر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نشان از الگوی این سردار شهید در عرصه نماز است، ابراز کرد: این شهید سرافراز، زمانی که در جبهه مقاومت سر بر سجده می‌گذاشت، درسی برای مربیان در حوزه تربیت است که بایستی در حریم امن و امنیت مدارس، صف‌های نماز با حضور حداکثری دانش‌آموزان تشکیل شود.

وی با بیان اینکه مرجع این موفقیت در مدرسه نمونه بسیح، پیاده‌سازی سند تحول بنیادین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن تاکید دارند، افزود: گام اول این سند، اجرای ساحت عبادی- اخلاقی بوده و این نشانگر اهمیت بُعد عبادی یعنی همان نماز است که اولویت تمامی امور آموزشی و علمی باید باشد.

معاون پرورشی دبستان دخترانه نمونه بسیج زنجان گفت: اگر رویکرد آموزش و پرورش، اجرای ساحت‌های سند تحول بنیادین باشد، تمام مدارس ما در عرصه‌های مختلف با این برنامه جامع، قابل تقدیر خواهند بود.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان، ظرفیت‌های بسیار خوبی برای آموختن و عمل کردن در عرصه‌های معرفتی و بینشی هستند که با الگوگیری از حضور مدیران و معلمان در صفوف نماز، آینده توحیدی را برای خود رقم می‌زنند که رستگاری در سجده کردن به پروردگار متعال است.

وفا افزود: این موفقیت، لطف خداست که وظیفه همه ما را در مدارس نسبت به موضوع نماز سنگین‌تر می‌کند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر