logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۴۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

طارمی ساز جدایی کوک کرد

طارمی-ساز-جدایی-کوک-کرد-

آقای گل لیگ برتر ایران با انتشار مطلبی شایعه جدایی اش از پرسپولیس را قوت بخشید.

به گزارش موج رسا; در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره جدایی طارمی از پرسپولیس شنیده می شود و آقای گل لیگ برتر با انتشار یک مطلب در صفحه اجتماعی خود شایعات مبنی بر جدایی از سرخپوشان پایتخت را قوت بخشید.

طارمی در صفحه اجتماعی خود مطلبی منتشر کرد که منجر به نگرانی هواداران پرسپولیس شده است. 

وی در صفحه اجتماعی خود مطلبی با این مضمون منتشر کرد" هنوز هم برف آدم را غافلگیر می کند، هنوز هم یکی از ما باید برود و یکی از دست هایش برای خداحافظی است. 

طارمی در طول فصل با از دست دادن موقعیتهای گلزنی باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد و در بیرون از زمین هم حاشیه هایی برای سرخپوشان پایتخت ایجاد کرد و واکنش هواداران را بر انگیخت.

طارمی در ابتدای فصل گذشته راهی ریز اسپور ترکیه شد اما خیلی زود از کارش پشیمان شد و به پرسپولیس بازگشت. در حال حاضر این بازیکن هم با درخشش در تیم ملی و تیم پرسپولیس مورد توجه چند تیم خارجی قرار گرفته است اما هنوز تصمیمی برای لژیونر شدن نگرفته است. 

با توجه به اینکه در سال جام جهانی قرار داریم و کی روش علاقه ویژه ای به لژیونرها دارد. براین اساس طارمی هم همانند دیگر بازیکنان قصد دارد با لژیونر شدن حضورش در جام جهانی روسیه را تضمین کند. 

البته طارمی در جمع دوستان خود گفته دوست دارد امسال هم در پرسپولیس بماند تا در لیگ قهرمانان آسیا دوباره بدرخشد و تعداد گلهای خود را در این رقابتها افزایش بدهد. 

برانکو با وجود جذب منشا دوست ندارد که طارمی از پرسپولیس جدا شود و قصد دارد با حضور این دو بازیکن، خط حمله سرخپوشان پایتخت را زهردار از قبل کند. 

مسئولان باشگاه پرسپولیس در ابتدا تمایل به انتقال طارمی به خارج از کشور داشتند تا از این طریق درآمد زایی کنند اما با گذشت زمان از اقدام خود پشیمان شدند چرا که مبلغ پیشنهادی تیم های خارجی زیاد نبود. 

به هر حال طارمی با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارد و بندی هم در قرارداد این بازیکن مبنی بر اجازه فسخ قرارداد وجود ندارد. 

طارمی روز گذشته جلسه مهمی با طاهری و گرشاسبی داشت اما محوریت بحث این جلسه در مورد مسائل مالی بود و در مورد پیشنهادات خارجی طارمی صحبتی به میان نیامد. 

مهاجم گلزن پرسپولیس در برابر سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر داشتن چند پیشنهاد خارجی سکوت کرد و جوابی نداد. 

به هر حال باشگاه پرسپولیس همچنان بر حفظ طارمی اصرار دارد و باید دید فصل آینده هم طارمی در پرسپولیس می ماند یا نه!

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر